Chatta om katter 5/8 kl. 20:00!
Ibland kan det vara trevligt att mötas lite mer på riktigt. Vi har ju dessvärre ingen chatt på iFokus. Det finns dock en chatt på ning.gruppen Kattgruppen som jag tänkte bjuda in er till. Vi började förra veckan och då var vi 10 personer som möttes på chatten.
Nu gör vi ett nytt försök och träffas igen på Torsdag den 5/8 kl. 20:00
Här är länken till: Kattgruppen
Välkommen att prata katt med likasinnade!
(Man behöver bli medlem för att kunna använda chatten, det är dock enkelt och kostnadsfritt att bli det).
Tanken är sedan att vi ska utveckla det hela vidare till att även innefatta chatt om särskilda teman.
Några exemepel:
- Råd och stöd till jourhem.
- Hur man tar hand om en skyggis.
- Samverkansprojekt angående hittekatter.
- Djurskyddsfrågor.
- Kattsjukdomar.
- Erfarenhetsutbyte angående TNR.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Slog mej tanken att det är djursjukhuset på tv omkring den tiden om jag inte tagit fel…men jag ser ändå med gläjde fram emot att titta in en sväng!
#1 Oj då var tiden kanske inte så bra tajmad som vi trodde. Vi får hoppas det fungerar en då.
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vill påminna om chatten som äger rum ikväll! Hoppas vi blir några som har tid och lust för att prata katter över chatten. :)
Nu är det dags att mötas på chatten!
Här är länken till: Kattgruppen där chatten finns!
redan där ;)

Jag är också där! :-)
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Äh! Jag får inte registrera mig… 
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Men Simson då! försök igen.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Jag testade säkert en sju gånger…måste vara solen? 

Är det hälsingemobbning på nätet?!?? Visst har vi troll här i skogarna men inte är det vi två!!! 
Oj krånglade det när du skulle regga dig Simpson? Vad trisst! PM-a mig så får vi se vad det kan vara som gick galet.
Fast du var ju inne på chatten Catfoot. Blev du utslängd eller vad hände?
Annars var vi 11 deltagare ikväll på chatten. Vi talade om att vara jourhem, skygga katter, ute/innekatt, fotografering etc.
Glömde av det i kvälll attanockså!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#16 och vi undrade vart du tog vägen…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Fick tyvärr förhinder igår kväll, sonen o en kompis skulle iväg o campa..så jag hade till uppgift att hjälpa dom med matsäck, o packning..så jag får se fram emot nästa vecka..är ju så givande att träffas o prata på detta vis!
Det går flera tåg tjejjer, nästa torsdag chattar vi igen! :)
#18 Låste sig chatten för dig eller vad hände?

Jag kom in när det var 10 minuter, försökte fatta vad ni pratade om och hann lagom säga HEJ och sen kopplade mitt internet ner :(

Till mig sade registreringen hela tiden att mitt lösen var felaktigt…men jag försökte registrera ett…
hmmmmm…..
Trisst att det inte fungerade som det skulle. Vi får hoppas på bättre lycka nästa gång. Imorgon är det ju dags igen.

Imorgon kväll kan jag inte delta. Vi åker ner till Gbg på kulturkalaset och får förhoppningsvis med oss Sammie hem (från Naquitas vanvårdsärende). Hoppas det blir fler tillfällen!

….
.