Vacker hemlös kisse söker hem...
I Borka i Enånger är denna långhårig katthona , brunmaskad med gråa markeringar i ansikte , ev tabby , väldigt tovig o smutsig med spänd buk ,kanske kattungar på gång. Hon väldigt tillgiven och snäll. Nått hem verkar ej finns, kan nån ta sig an denna kisse, annars avlivas hon ;-(
det är fullt på alla katthem…
OBS..detta är från Blocket…Hoppas det är ok…

Du vet var jag finns catfoot om inget dyker upp.
Hoppas någon vill hjälpa denna vackra dam.
Simson var är duuuuuuuuu!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad

Underbart vacker!

Det börjar alltså vara tid att ta på sig skygglapparna snart 
Riktigt vacker dam det där!
Åh så fin hon är! Hoppas det går bra!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
vart i landet ligger det där?
Det ser dessutom ut som en birma
nej, birmor har vita tassar…..
så smart du är Catfoot, tänkte aldrig så långt att lägga det här. Du är en klipsk kvinna, är det nån katt i nöd tänker jag genast på dig eller Helena på djurskyddet, ni är toppen bägge två .) 
#9 katten finns i Hudiksvall, Gävleborgs län

Åhhhh..vilken vacker kisse…gissa om man är sugen på att ta sig an henne..i vänta på en ny ägare..men…jag har en sambo här som säger stopp över sommaren! När vi åker till sommarstugan kan vi inte frakta fler än våra egna katter på tåget..men puttar upp för missen!
Säkerligen en blandning mellan perser/norsk skogkatt/birma. Hon har ju maskning. Var finns hon?
Ögonfärg? För maskning ska ju ha blåögdhet som tillbehör…
Då är detta troligen den katten jag pratade med dig om fast jag fick höra att det var en siames, väntar fortfarande på svar vart i Enånger den katten fanns.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Ögonen ser blå ut….

Hmm, jag ska förhoppningsvis flytta väldigt snart. Får reda på fredag hur det blir. Då kommer jag kunna ta emot några fler katter. De två katterna jag skulle vara jourhem åt då har fått permanent hem.
Så jag kanske skulle kunna ta emot denna, dock kanske jag bor för långt bort. Mitt mellan sjöarna… Och finns ju såklart många andra katter i den förening som jag är engagerad i.
Men annars finns jag här om flytten blir av och transport skulle gå att ordna.

#22 undrar om de hadde tagit in henne om hon var svart vit,,, 
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.
det var inlagt den 4 april så katten borde finnas kvar. Jag frågade lite jag med på blocket men har ej fått nå svar….
Vilken tur för lilla kissen….
#22 åh men då så kan vi pusta ut då….. usch jag är allergisk mot ordet avlivning.
undrar hur det gick för denna misse, Catfoot har du hört nåt mer?
åh men så bra att det fick in henne till sist :) lycka

I maj 2008 fick jag in en annons om en saknad bruntabbymaskad birmahona som försvunnit ifrån Degefors. tipsa gärna upphittarna om denna annons!! Den finns på Örebro Katthems annonssida, under "Saknade". Annonsen har rubriken 080517 Vi saknar vår Tigern!

#30 åh, tänk om det kunde vara hon,,,
Sajtvärd på kattpolisen i fokus.
Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

#32 Man vet ju inte säkert att katten är dräktig. Hon kan vara väldigt tjock eller uppsvälld också. Jag träffade en högdräktig hona förra våren, hon skulle till jourhem där hon skulle få föda i lugn och ro. Hon var vääldigt tjock, och det såg ut som om hon hade värkar också. Men det kom aldrig några ungar! Vid ett veterinärbesök då visade detsig att hon inte alls var dräktig, utan tjockheten och de avlånga bullorna på magen var bilringar orskadade av för mycket fet sork!
jag skrev och frågade upphittaren igår för jag såg att annonsen var kvar, hon svarade mig så här att katthemmet i Hudik inte hade lyckats fått in katten varvid katten försvann och katten hade inte kommit tillbaka till henne så vart denna katt har tagit vägen är det ingen som vet verkar det som. 

HOPPAS att misse hittade hem, eller hittade hem till någon där hon får stanna!
Har hon kommit tillbaka lilla fina missen…
men puttar för denna lilla misse, måste ju vara hur tovig som helst med så mycket hår som missen har. Hoppas det inte är en okastrerad hona…:(
fasen alltså!!!!!
putt finns någon för missen här

Denna kisse var ju eventuellt dräktig - har hon fått några ungar tro? Är familjen till den saknade Birman som jag skrev om ovan kontaktad för att se om det är deras kisse?
puttar

Men, det står ju att ett katthem tog sig an kisen
#45 De skulle ta in henne men gav upp när hon inte kom fram när de var där för att fånga in henne.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Hoppas någon kan ta in denna fina kise, svårt med den pälsen och leva ute
Kissen behöver in den saken är klar. Frågan är bara vem som har en vrå över för den undersköna kissen? Borde inte vara svårplacerad när den väl kommit sig iordning.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Putt!
puttar för kissen
puttar
Jag fick precis höra att denna katt har små kattungar så nu är det akut att få in henne och småttingarna!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
men snälla nån, ojoj hur ska det gå nu då…. Finns det ingen som kan ställa upp för denna fina tös.
#52 Oj då! Förståss vad man kunde vänta sig. Händer ju dessvärre förr eller senare.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Nu är dom inne i ett tillfälligt jourhem..mammakatt var svårflörtad, ca, 6 timmar gick hon i i buren till kattungarna, som hade fått mjölkersättning oxå under dagen i tanke på att mammakatt var frånvarande..mammakatt fick verkligen panik när hon blev instängd i buren
..Lilla kisse, så rädd hon måste blivit…Nu hoppas jag att dom återhämtar sig, en kattunge var svag, så jag tvivlar på att den klarar sig..men jag hoppas av hela mitt hjärta….
Åh så underbart att höra !!!!
catfoot, bamsekram från mig:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Heja Catfoot. Sån härlig läsning så här på förmiddagen. Hur många och hur gamla är dom
Dom är 4st och runt 2-3 veckor, Catfoot får rätta mig om jag har fel 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
ni är fantastiska!!!!
ja du så himla underbart härligt så….

Så härligt att ni hittade bebbarna, och har lyckats få in dom alla
Gulle……

Vad roligt att läsa!!! Hoppas att det kommer foton senare!
Heja Silvia!!! <3
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady

Å så underbart med lite sol.
Bamse kram till alla som har fått in mor o barn.
men då!!!!!!!! kungligheter hela bunten!!!
men snälla nån va fina då, kort på mamman då vill se hon igen ju 
denna skönhet

Heja kungafamiljen!!! Mamma Silvia vill vi gärna se också! När hon orkar o har tid! <3

Härligt!!! 

Suck! Så fina.
Man vill ju bra se in i Drottning Silvias vackra blå ögon i evigheter.
men visst är hon rakad va? Hon har ju så lite hår om man jämför med första bilden

Vackraste Silvia! Vad skönt att du fått komma in!!! Pusspå nosen!! 

Undrar om någon av bäbisarna får blå ögon?
Ska bli kul o se om de får det.
tralala jag har blåögd kisse…..

..För jag lyckas ju veta ..