Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1959 ggr
Sixten2010
0

Jag heter Alice och söker ett hem!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är en litten katt som heter Alice och är troligen 12-15 veckor gammal. Jag är uppfödd i det vilda. Min mamma flyttade mig till en koloni i Malmö tillsammans med mina två syskon.

Jag behöver lite extra uppmärksamhet i början för jag är lite skeptisk till människor.

Vill du dela bostad med mig hör av dig till Yngve, 0705-15 80 38 eller via e-post yngve.petersson@mp.se

Alice

PS

Det är lite bråttom eftersom min nuvarande matte har en kattallergi som inte klara av tre katter samtidigt i en kolonistuga.

DS

annebeate
0

Alice är ljuvlig.Kyss

Hoppas någon kan öppna sin dörr för henne.

Hawknestgrove
0

Åh putt för den lilla!!!!!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Ja det var en söt liten hittekattsfröken!

Vill tipsa dig om att även annonsera på www.djurannonser.ifokus.se samt på www.katter.nu som är Norges största kattsajt. De har et särskilt annonsforum för omplaceringsannonser.

En annons på www.blocket.se kan även vara värt de 20:- som det kostar.

Här på Hittekatter iFokus vurmar vi naturligtvis extra mycket för de hemlösa. Felet är bara att de flesta av oss redan har huset fullt med katter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

ja, Blocket och lappar överallt brukar ge mest.

Blocket kostar nu 50 kronor men är ändå värd det. Hon är ju jättesöt:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Sidentass
0

Vilken fin liten fröken…puttar för henne!!