Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1893 ggr
Alexej
0

Ny sajt på Facebook

Vi har startat idag en ny sida på Facebook. Finns inte så mycket att läsa än men det kommer. Ska sprida en del artiklar dit:)

Skaras hemlösa katter

Välkomna dit:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Har gått med och även lagt upp det på min sida. Jättebra att du lagt upp det på FB.  Förhoppningsvis kan åtminstone några katter få ett nytt hem och andra hitta hem.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

anebit
0

putt

Lena
0

Jättebra! Jag har också gått med! :)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alexej
0

Jag hade lagt ut länken till Skaras hemlösa katter igår på Sveriges Radio Skaraborgs facebookssidan för de har många medlemmar.

Idag ringde en kille och ville absolut göra intervju med oss.

Usch, jag som hatar min röst och jag blir alltid jättedåligt på svenska när jag är trött. Ska sändas imorn. Får se om jag lägger länken in här och om jag ska skjuta mig….

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

anebit
0

Alexandra, det kommer att gå bra ska du se.  Inte behöver du skjuta dig.   Skrattande

Toppen att dom vill göra en entervju.

Alexej
0

Vi pratade ju på med en svart grej framför näsan. Pratade om allt. Utslängda katter, katternas status, kommunens icke-ansvar för 4-benta invånare, vad det kostar för oss privat, Svenssonmentaliteten med: inte hunnit eller min katt är så fin att den ska ha ungar osv.

Antar de klippa ner en del. Nu fundera killen ju också att skaffa katt men han ska ha ett hus först:) Men jag förstår honom, vi har så många söta kattungar nu….