Chatta om katter 29/7 kl. 20:00!
Ibland kan det vara trevligt att mötas lite mer på riktigt. Vi har ju dessvärre ingen chatt på iFokus. Det finns dock en chatt på ning.gruppen Kattgruppen som jag tänkte bjuda in er till.
Vi gör ett försök att träffas där nu på Torsdag den 29/7 mellan kl. 20:00 - 21:00.
Här är länken till: Kattgruppen
Välkommen att prata katt med likasinnade!
(Man behöver bli medlem för att kunna använda chatten, det är dock enkelt och kostnadsfritt att bli det).
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Putt för gamla hederliga Kattgruppen!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Vad trevligt..ska lägga datum o tid på minnet!!
Vi får försöka påminna varandra!
Kul om ni kan komma dit! Ning.grupperna har ju varit gratis att driva men kommer att kosta pengar fr.o.m den 3/8. Jag har dock betalt den blygsamma summan för att få ha kvar gruppen. Medlemskapet är naturligtvis gratis. :)
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
och jag glömde bort att det var onsdag i dag….
# 6 Det är i morgon Torsdag kl 20 Så det gör inget att du glömt det idag
Imorgon är det som sagt! (Om 12-13 minuter idag). Hoppas vi blir ett gäng. Sedan kunde man ju fortsätta att mötas där en gång i veckan kanske.
Ikväll är det som vi möts på chatten. I Dalsland är det regn och rusk och lämpligt väder att sitta framför datorn. :)
Välkomna alla pratsugna till: Kattgruppen!
ja här regnar det också……

Hörde alldeles nyss åskan i antågande..om den inte kommer hit på riktigt ser jag fram emot att titta in en stund..uteblir jag så vet ni varför..då är det vädrets makter som beordrar mej att istället stänga av datorn!
#12 Vi får hoppas att åskan håller sig borta. Här har det hellregnat hela dagen, men ingen åska ännu.
Nu är det dags att mötas på chatten för er som har tid och lust!
Här länken till: Kattgruppen där chatten finns.
Välkomna dit! :)
Jag ska testa och se om jag lyckas komma in!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Det går ju inte att registrera sig!
#16 Det tog tid för mig, fick vänta länge innan jag blev registrerad
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
JAg är kvar inne på chatten!
#16 Krånglade det med registreringen? Inte kul att höra! Vad var det som hände eller inte hände? PM.a mig så får vi se om vi kan få ordning på det. Det ska inte vara några konstigheter normalt sett utan en ganska enkel transaktion.
Annars hade vi en trevlig stund på chatten. Vi var 10 deltagare som mest och pratade om katter och lite allt möjligt. Vi har nu bestämt att försöka fortsätta med chatt varje torsdag kl. 20:00. Nästa gång blir således den 5/8.

Tack för en trevlig chattstund igår..vad roligt om vi kan fortsätta att ses där på torsdagskvällarna för att prata katt:-)