*LÖST* Brun Burma borta på Hamburgö, Bohuslän
Charlie, brun burma, kan se svart ut på håll, i motljus etc, gula ögon.
Försvunnen på Hamburgö i Bohuslän sedan 27/7.
Han lystrar till Charlie men är skygg mot okända människor, kan dock antagligen bli kelen ganska snart om man kommer nära honom.
Hittelön.
Kolla artikeln på Kattpolisen. Lycka till!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
ja lägg det där med!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Så vacker….. är han märkt och kastrerad?
Han är kastrerad och chipmärkt. Chipet kan man ibland känna som ett riskorn mellan skulderbladen.
Jag skrev i efterlysningen på kattpolisen och jag skriver det här med att han förmodligen har blivit sedd i närheten av vår sommarstuga. Några grannar har sett en katt som med största sannolikhet är Charlie så vi hoppas på att vi får hem honom snart. Känns väldigt skönt att han inte är instängd eller ligger skadad och hjälplös någonstans men helt lugn blir jag ju inte förrän han är hemma.
Åh vilken tur!!!!!Då hoppas vi på det bästa!!!
men va fin misse
Nu är han hittad. Han sitter uppkrupen i en ek, ca 20 meter från stugan. Hemma är han alltså inte än men snart får vi hoppas. Han sitter inte sååå högt upp, 4-5 meter, uppskattningsvis, och det är många grenar för honom att klättra ner på så han ska nog klara det, bara han vågar.
Hemma!
I tryggt förvar, oskadd och fin. Han har ätit, gått på lådan och kollat läget i stugan. Jag är så otroooligt lättad! :D
Skönt att hitta sin katt igen.
Härligt att höra att han har återkommit! Förstår att det har varit nevöst. Rena mardrömmen det där när katterna smiter iväg på egna äventyr så där.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
häligt :)
Super:)
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Så skönt att han är inne i säkerhet igen. 
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna