Akut, hankatt söker nytt tryggt hem.
Jag har en katt som söker ett nytt tryggt permanent hem, vet inte riktigt hur gammal han är men skulle tippa på 2-3 år. Han har varit utekatt i ett stall, men det stängdes ner så jag tog hand om honom men kan tyvärr inte ha kvar honom då det inte funkar med mina råttor och kanin.
Har haft lite problem med att han kissade där han inte skulle. Men nu har han börjat använda lådan. Han hade troligen funkat ihop med andra katter då han är mycket social och det fanns andra katter i stallet innan det stängdes.
Han är extremt kelen och älskar alla människor, dock lite skygg just nu eftersom han fortfarande vänjer sig vid att vara innekatt. Han älskar att blir buren i famnen, stryker huvudet mot en och spinner konstant, han lystrar till sitt namn "Whiskas". Tven är hans nya stora intresse han sitter gärna och tittar på den. Och han älskar ligga och titta ut genom fönstret.
Han söker ett tryggt hem och någon med mycket tid då han verkligen förtjänar det.
Han finns just nu i HBG
Pris diskuteras
Kontaktas här eller mail Isabella_905@hotmail.com
Eller telefon ( nås lättast på sms) 0738998653
På blocket når man också många besökare. Det är dock viktigt att man är noga vid urvalet av köpare. Ta ordenligt betalt så att katten inte hamnar i fel händer.
Låser härmed denna tråd. Hittekatter iFokus är vikt för hemlösa katter utan ägare.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"