Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1548 ggr
kattassen
0

Finns i kulisserna trots semestervistelse

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som någon kanske har observerat kommer det ibland ett litet inlägg från mig då och då trots att jag är på stug-semester utanför Halmstad. Vi har tagit med en mobil uppkoppling som iofs fungerar men täckningen här ute i obygden är näst intill obefintlig. Ingen 3g-mast i närheten tydligen vilket innebär att om man har tur får man kontakt en liten stund och varje sidbyte tar flera minuter… Efter en stund blir man utkastad och sedan hittas inte det trådlösa nätverket…(Gahhhh!!!Skrikandes) Som det är nu har jag alltså kontakt med yttervärlden en stund och passar på att skriva.

En person i Borås har sökt min hjälp med transport Göteborg-Borås av en katt som skall hämtas från sitt stödhem i Göteborg och köras till Borås framöver (skulle visst också behövas en fälla. Vi är som sagt en bra bit från Göteborg nu och har svårt att lägga in en sådan sak i agendan just nu. Innan vecka 32 i allafall. Om någon har lust att hjälpa får ni gärna maila mig. (Jag kollar varje dag via hotmailen, vilket jag prioriterar som nummer 1) Alla andra sajter får kollas när jag kommer åt.

Min mail: maria_thornstrom@hotmail.com

En bild från Saras namnsdag i måndags:Skrattande

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

kattassen
0

Inne som hastigast igen. Ingen som kan köra lite bil mellan Göteborg och Borås framöver?

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Gullimat
0

Synd det inte var förra helgen, då kunde jag hjälpt till.