Bilder på kattparadiset
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Jisses vilket paradis…. guuuudva fint det var. Där skulle jag oxå villja bo…………………
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Okej, nog för att jag är gift, men den mannen verkar en annan man i mitt liv. Vilket arbete! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Kan man inte få "låna" honom? (Fniss)
Fanastiska idér de har! Vad det måste har kostat…Inte dumt den mannen…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Wow…vilket arbete! Själv är jag helt bortkollrad när det gäller praktiskt arbete, har tummen mitt i tassen…
ohh nu bleknar min katthylla som jag har tänkt att bygga.. men jag bor i lägenhet så jag antar att det är en bra början… om jag var katt så skulle jag flytta dit på fem röda!

Åh så fint :)
#6 Gör den katthyllan! Jag tror dina katter skulle bli helnöjda! :)
jo jag ska göra den är så stolt över att jag kom på iden måste skryta lite :)
Mina katter är väldigt skygga när det kommer människor på besök men de vill ändå väldigt gärna se va som händer. Så ovanför min vardagsrums dörr ska jag göra en hylla med två väggar som jag ska göra olika stora hål i (att kika ut ur) sen ska jag lägga mysfiltar och som väg upp till hyllan ska jag sätta småhyllor på väggen som en trappa :)
jag hoppas att dom kommer att tycka om det :)

Vilket imponerande bygge!

Rulda det låter jättebra…………. Det kommer att bli en favorit…
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
anebit jag hoppas det :) jag får lägga upp bilder här när bygget kommer igång.. först å främst ska jag skaffa en tumstock så jag kan mäta hur bred dörren är.. haha så mycket har jag byggt i mina dar :P
Låter toppen…..Vi väntar med spänning på hur det komer att se ut
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

otroligt! helt sjukt! verkligen kattparadiset. :)
låter spännande med ditt bygge med rulda
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Puttar upp för en trevlig läsning…

Har sett mästerverket tidigare..men bara roligt att få se igen..tänk om man hade en bråkdel av dom kunskaperna..mer opraktiskt människa än jag finns inte..
Ja, det är fantastiskt hur man kan göra med lite fantasi (och rätt man och mycket pengar).
Där kan jag tänka mig bo med mina katter. Vilken händig karl, en sån skulle jag vilja ha. När vi här hemma ska fixa balkongen till våren ska vi leja bort till nån som kan fixa en inhängnad eller skaffa inglasad ..
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ja jag har följt den tråden på sks under ett par år tillbaka och det är verkligen imponerande bygge det där. Karln verkar ha massor av kreativitet, tid, kunnighet och money. Men katterna har en fantastisk kattgård och det är få förunnat.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Jösses, vad fint. :) skulle vilja se en katt som inte trivs där. ;)

Det här var helt förstummande. Det absolut snyggaste jag sett. Nu bara måste jag visa det för gubben i morgon. Jag ska visserligen inte bygga en rastgård för katter utan för illrar, men många tips fick man där.
Sedan kunde jag inte låta bli att fundera på en rastgård ppe vid mitt stall. Så man kan ha akutkissar utan att bli sjuk. Men de ändå har det bra.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det var väldigt vackert. My sitter här och undrar varför inte hon får bo så. 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Puttar upp;)
Kommer inte in på SKS men kanske ni kan det…
#22. Det går inte att komma in där tyvärr :(
Putt
Det var minsann inte dåligt snickrat!
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"