Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 747 ggr
Leffe
0

Monterplats på kattutställningar

Vi har monterplats på SNRFs utställning i Uppsala 12-13 maj, UKs utställning i Uppsala 16-17 juni och på Speedcats utställning i Järna 14-15 juli för att presentera alla kattsajterna på iFokus. Vore bra om representanter från Hittekatter iFokus kunde vara med

vanessa
0

Om ändå, men min kalender är full med allt kattjobb. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.

Lena
0

Hoppas någon i Uppsala/Stockholm trakten kan var med!

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

RolfH
0

Jag har även mejlat FHK om plats för monter på deras utställning i Varberg 21-22 april.

RolfH
0

Har fått svar från FHK och det är ok med monterplats där på utställningen 21-22 april i Varberg.

Lena
0

Men det är ju toppen Leffe! Dessvärre håller kommer vi som det ser ut att flytta under våren vilket gör mina möjligheter begränsade. Annars är ju Varberg mera på rätt sida av landet för undetecknad. Vi får se lite närmare hur det ser ut.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

RolfH
0

Jag kommer att fortsätta att fråga för de övriga kommande IDP-utställningarna i framförallt västsveriga.

Leffe
0

Sammanställning av kommande monterplatser

21-22 april i Varberg, Föreningen Hallandskatten, RolfH
12-13 maj i Uppsala, Sveriges Nya Raskattförening, LeffeD
16-17 juni i Uppsala, Uppsala Kattklubb, LeffeD
14-15 juli i Järna, Speedcat, LeffeD

Kan du hjälpa till att representera "din iFokuskattsajt PM namnen vid resp utställning

Leffe
0

Fler montrar

Sammanställning av kommande monterplatser

21-22 april i Varberg, Föreningen Hallandskatten, RolfH
12-13 maj i Uppsala, Sveriges Nya Raskattförening, LeffeD
16-17 juni i Uppsala, Uppsala Kattklubb, LeffeD
14-15 juli i Järna, Speedcat, LeffeD
11-12 augusti i Varberg, Ras och Huskatten, Uffe

Kan du hjälpa till att representera "din iFokuskattsajt PM namnen vid resp utställning

vanessa
0

Om du bara visste hur förvirrad jag är ibland Leffe. Jag fick för mig att det var i mars. Men det är ju i maj, så då kan vi om det går att kombinera "hittekatter" och Djurhjälpen. För jag vill gärna ha med våra kissars liv också. Men bara om det är ok för dig, Leffe, och om jag inte är anskrämligt sen. /Vanessa

Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.