Upphittade kattungar
Hittade igår den 5/7-10, 3 st kattungar i en låda vid vägkanten i skåne. Kan tyvärr inte ta hand om de små liven själv, då vi har 2 katter som inte alls gillade de små
och en hund som bara vill busa.
Hör av er omgående om ni kan hjälpa oss
Har pratat med polisen och djurens vänner har fullt!
mvh Hanna
Skicka mail till famquist@hotmail.com
Har du inga vänner eller nåt som kan hjälpa? Att redan nu tänka på avlivning är inte schysst!!!
Kolla här, det finns många katthem/föreningar i Skåne som du borde kontakta.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Har du någon gissning på hur gamla de är?
ca 6 -7 veckor, 2 st kan dricka vatten från skål.
Det hade varit bra om hemsidorna fungerat och att de svarat på sina telefonnummer ! Suck. . .har även varit i kontakt med polisen men de kan inte hjälpa. . .

Ring KKS 0977-40 05 11 de kommer ringa upp, prata in vad ärendet gäller.
Var hittades de? Har själv två i ungefär samma ålder som hittades i kartong vid vägen tror det var i närheten av Lund. Undras om det är resten av kullen.
Hejsan de hittades vid sösdala / Hässleholm.
Ja då är det i andra änden av Skåne. Jag finns i Helsingborg om du skulle behöva hjälp.
Heja Josefa!
Tur att du finns… 
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.

Men vad fasen säger jag bara….snart begär jag utträde ur människosläktet som kan bete sig på detta vis….så fint Hanna att du finns för dom små..och Josefa…så bra att du erbjuder hjälp…
hur har det gått här?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Tjejen har hittat någon som har en hona med ungar. De ska prova med att ta dit ungarna.
Så roligt att det har gått bra!!! Många grattis till ett "lyckligt slut"!
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Jätteskönt att läsa!!! 
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus