Jourveterinär i Krokek (Östgötland)
Anders Lager har inte en dygnsrytm som andra människor. Han är vaken till fyra-fem på morgonen.
- Då öppnar snart djursjukhusen och jag kan gå och lägga mig, säger han.
Här kan du läsa mer…
Vet inte om jag la det i rätt kategori, annars ändra tack :)

Fantastiskt att det finns sådana människor. Han verkar ha vigt sitt liv åt skrået han jobbar i.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Helt rätt inställning
Jag blev så glad när min pappa ringde och berättade om artikeln i tidningen :) ännu en veterinär som har jour, det är underbart!
Bra att veta om att han också finns inte så långt från Norrköping!
#4. Ja, så kände jag med :)
Jättebra…läste det oxå.
#mymlan# Synd att artikeln kom efter att Shimena gjorde sig illa.
#6. Mmm, men bättre sent än aldrig. Tänkte på många andra i Östergötland :)
en sån toppenvet!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Men så skönt att få veta detta!! Han verkar ha en väldigt seriös inställning också…
Jag måste STARKT rekommendera Anders!
Igår föll vår katt ut från fönstret (6:e våningen!!) och verkade tillsynes helt tilltrasad, och från att vi ringde honom till att vi var hemma igen med en gipsad och aningen nedsövd katt tog det ca en timme. Mycket trevligt bemötande och otroligt kunnig.
Amidala (katten) klarade sig förövrig mirakulöst undan med ett benbrott efter ett fall på 15 meter.. jag blir fortfarande tårögd när jag tänker på det.
Ska tilläggas att detta var halv tolv på kvällen, så det är helt sant att han är tillgänglig dygnet runt :)
Anders Lager har vi knutit till vår förening och han har gett oss mycket bra priser för vacc,kastreringar mm
Pia
9Liv
Så fint att ni har en så bra och tillgänglig veterinär i Norrköpingstrakten! :)
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"