Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1342 ggr
Munsti
0

*Låst*Två söker nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Flytt till mindre boende och ändrade familjeförhållanden gör att det blev för trångt med 5 katter och en hund, de får inte den uppmärksamhet de har rätten till. Kan ni hjälpa mig med en eller bägge?

Soe -07, kastrerad hona, liten och långhårig och mycket kärvänlig, kom till mig med sin bror som omplacering på grund av utlandsflytt för två år sedan, brodern har jag redan placerat om då han inte passade in här hemma.

Hosta -04 är en stor kastrerad hankatt, svart och vit, har växt upp hos mig sedan 7 veckors ålder men får för lite stimulans och trivs absolut inte på den lilla yta jag har idag.

Båda är vana vid hundar och barn och hushållsljud, ingen är utekatt men sitter gärna och spanar på balkong eller uteplats och det skulle garanterat inte bli ett problem att konvertera dem till utekattens fria liv. De flyttar gärna tillsammans men inte ett måste, blir det problem i nya hemmet tar jag hem dem direkt utan frågor även om det gått ett år!

Jag tar betalt för dem då jag söker en seriös ny ägare men pengarna kommer direkt att gå till katthemmet, inte till mig personligen, kvitto på egen donation kan fungera som "betalning". Maila mig om du vill ha en ny bästa vän. //Stina

stenochflisa@gmail.com

kattassen
0

Jag måste dessvärre låsa tråden då det inte är tillåtet att annonsera om ägda katter på sajten.

Hemlösa katter och katter i stödhem får läggas in i tråden Vi söker ett hem

Jag vill också hänvisa dig till djurannonser.ifokus samt Blocket.

Även på katter.ifokus finns en tråd för katter som söker hem (även ägda). Hittekatter.ifokus skall dock vara vikt för hemlösa eller katter i stödhem.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Inlägget är låst för nya kommentarer