detta kallar jag äkta vänskap, hualigen
men titta så sorgligt:

Gud, så sorgligt.
Väntade på att någon skulle hjälpa vännen
ja fy så tårdrypande….

Åhhh..bland det sorgligaste jag någonsin sett..men ändå..så fint…vilken äkta kärlek….:-(
fy vad sorgligt. började stortjuta :(.. stackars missen som förlorade sin vän :(:(
gråter
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
visst är det sorgligt, och stackars kisen som bara vill få sin vän att resa sig, stackars missar båda två
den ena död, den andra som mist sin vän
Maggan47
Kunde inte se färdigt den.. Fy fasen.. Lilla kisse.. =(

Anna - Moderator & medarbetare Siames iFokus
Phu…..
….och usch
Någon som vet vad som händer med den kvarvarande kissen, när den döde tas bort? Har tänkt på den hela natten.
ja du undrar vart det var nånstans.. ja stackars missen :( vilken sorg han/hon måste ha :(

#10 Jag har haft precis samma fundering…och kan bara hoppas på det bästa. Den kissen lär behöva stöd efter att ha mist sin vän!
Jag läste i kommentarerna att det var i alanya i turkiet. Tittade på den idag igen då jag visade min sambo den. Tårarna bara sprutar :.(
Putt
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

ja…jag tänker också på missen..som behöver mycket stöd och kärlek nu…
HUm…… Är det ingen som reagerade som jag? Kissen såg ju ut som han försökte para sig…….. Titta noga, så får ni se.OCh visst, tur att någon tog bort den döda kissen innan den blev påkörd av någon bil som backade ut….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
#16 ja jag tänkte på det jag med för han biter henne lätt i nackskinnet ibland…. jag tänkte men det kan ju inte vara så men det kanske är så ändå då
Jo, men det är en "kortslutning" kattstackaren får i hjärnan, för att han verkligen vill få upp kompisen.
#18 tror jag också. Annars skulle inte katten lägga sig bredvid.

Usch vad ledsamt. Hoppas att någon tog hand om katten som mist sin vän.
"Varje katt är ett original och ett mästerverk"
jo men den lille juckar också……faktiskt. Ok hur som helst då är det ju ännu mer tragiskt…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....