Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1654 ggr
MewTwo
0

Någon som har en insamlingsbössa över?

Har du eller vet du någon som har en insamlingsbössa - ni vet den där traditionella i plast med vit botten - att sälja till mig? Genom att ha jobbat nu i flera omgångar på utställningar och marknader med lotterier till förmån för katthem så inser jag att godhjärtade underbara människor gärna lägger en gåva i en väl uppmärkt insamlingsbössa…

Ja, det finns ju även de som lägger en slant direkt i handen för de vet att den går direkt till katthjälp, men en insamlingsbössa vädjar ju så fint till givaren.

Har kollat om prisuppgift med insamlingsbössan.se och ArtaPlast men inte fått svar ännu. Jag minns att när Engla sökte bössor till katthemmet Kompis så var de visst tvungna att köpa i paket på 10 st, vilket jag inte kan göra - så därav frågan om någon av er hittekattsvänner har en extra bössa som kan avvaras?

TassKram Mew2

maria83
0

Hej

Jag har beställt bössor från insamlingsbössan.se

5 bössor med frakt kostade 744:- !!

MewTwo
0

Jag får se vad jag kan få för svar från dem efter helgen då, om de kan tänka sig sälja 1-2 st.

Under tiden, om det är någon som har en bössa som inte används, så kan jag ge en peng för den? Hör av dig på mailen bloggkatten@hotmail.com för nu ska Wikki Bloggkatten ut och samla pengar till sina hittekattsvänner!

Mew2