Snart 400 medlemmar!
I skrivande stund är vi 385 medlemmar i Hittekatter i Fokus. Kul att medlemsantalet växer till sig. Nu är det bara att vänta och se vem som blir medlem 400!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Spännande! Hoppas att fler och fler blir aktiva!
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Wow, applåder. Passar på att hälsa alla nya välkomna. Ni behövs! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
#1 Ja det är jätteroligt att det är så stort och med så många olika sajter nu iFokus! Hittekatter är ju ett lite smalare ämne så vi kan inte mäta oss med de lite större och bredare intresseområdena. Men jag tycker ändå att det gått över förväntan.
//lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Helt fantastiskt med så många medlemmar tycker jag. Men det är ett bevis för att du gör ett fantastiskt jobb som Sajtvärd Lena. Så en stor ros till dig.
En extra ros också till alla medlemmar som faktiskt gör sidan så otroligt innehållsrik med all deras kunskap.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#5 Nja det är mera alla Medarbetare och medlemmar som gjort sajten till det den är. Här finns ju så mycket erfarenheter och engagemang samlat som ger energi för mera arbete för utsatta katter. En ros till alla skulle jag vilja ge. :)
//Lena
Just nu - den 18/2 kl. 11:14 - är vi 390 medlemmar! Kul! Bara 10 kvar nu till 400-strecket.
Välkommen alla nya medlemmar!
//Lena

Puttar upp för att välkomna nya medlemmar! /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
…..Och nu är vi uppe i 396 medlemmar! :)
//Lena

Snart 400 då :)
Bra! Hoppas fler blir medlemmar och får upp ögonen på situationen i sverige med alla dessa stackars hemlösa katter!
399 medlemmar.
Det är nära nu!!!!!!!
Jenna
Vem ska bli nr 400? Spännande. 
I alla iFokus-sajter är det nu 11.012 medlemmar.
Oj vad spännande!
#13 Ja det har vuxit till sig ordentligt nu Ifokusnätverket! Kul!
//Lena
Gissar att inom ett dygn har vi fått medlem nr 400 
#16 Helt riktigt katterna därute behöver oss allihopa!
//Lena
Putt
Kul att vi är så många….grattis till den 400-de medlemmen
Grattis till medlem nr 400
//Titti och Vimsan