Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten
Läst 2572 ggr
Crisse-
0

Katterna hämtade från Haga.

Katterna är hämtade på Haga.

Dom har bara kunnat göra en ytlig undersökning, för att göra en noggrannare sådan måste dom söva katterna så det skall bli gjort senare om dom inte blir bättre. Dom är till 99% säkra på att dom inte har något parvovirus.

Jag har sagt ifrån om att dom skall ge alla 3 en långtidsverkande penicilinspruta och det höll veterinären med om så dom skulle se om dom hann med det, den kostar 412:- och dom sätter upp det på mitt konto.

Jag har även sagt ifrån om att dom skulle skicka med 10 kg torrfoder.

Dom har precis varit här och hämtat en kattlåda och jag skickade med Gretas favoritleksak och lite andra leksaker + lite portionspåsar med blötmat.

Tjejen som har ordnat detta är inte med i KKS men hjälper ägaren till katthemmet utanför Hässleholm som är ett KKS hem. Den här tjejen har jag känt i några år och hon och hennes dotter var med i hamnen när vi började där. Jag vill tacka henne för hjälpen så att mina katter fick komma till ett stödhem.

essut50
0

Vad skönt att höra att katterna har fått komma nu till ett jourhem.

Tack även till tjejen och hennes dotter som har gjort det här möjligt.

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

maggan47
0

så skönt att det ordnat sig för katterna nu, och dom fått komma till stödhem och slippa veterinär, hoppas dom blir pigga och friska nu

Maggan47

Alexej
0

Jätteskönt! Och så slipper de stannar på Haga. Fast de hade det nog rätt så bra där ändå:)

Hoppas de får snart fina hem och att du kan ta det lite lugnare nu!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hawknestgrove
0

kram på dig och kram på alla som har hjlpt till. Nu sitter jag vid styvsonens nya burk och ska förhoppningsviis åka hem snart….aingen mer dator för mig i dag, spyr åt det. <men detta var en godsak att suga på i helgen!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

Men så skönt att det ordnat till sig…toppen att missarna nu fått jourhem..önskar dem all lycka nu framåt!

Bumbisarna
0

Härligt att det ordnade sig, för både katterna och din skull Crisse.Glad

En stor kram till stödhemmet som är så snälla och hjälper till.

lottamattis
0

Glad heja dig Crisse Glad

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Vad härligt missarna fått komma till stödhemmet nu.

De pengar jag vet om som kommit in är som nedan och är ju bra tillskott vid sprutor och foder.

Ankie

500

Soso

200

Daisy-Moa-Elsa - försäljningen av kort och block

940

1640

Engla
0

Vad härligt att det har löst sig för katterna! Toppen! Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Så bra att det har ordnat sig för katterna. Då kan vi andas ut nu.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Marcozita
0

måste bara fråga,allt skitsnack om dig Crisse är det sant?

dvs att du har STOR skuld hos haga,är sjuk och ville därför avliva katter?

snälla red upp detta…

Hawknestgrove
0

#11 ta den frågan via PM. Jag tror att Crisse inte känner för att ventilera detta offentligt och dessutom  så får just såna saker som personliga hälsotillstånd och ekonomier inte diskuteras öppet här på sajten. HAr jag rätt eller fel?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

kattassen
0

#11 Då tycker jag att du PM.ar Crisse för att få ett svar. En hel del kan du läsa i trådskaparens inledningstråd som heter  Akut -söker hem åt mina katter

Om du inte får tillräcklig information där föreslår jag att du kontaktar Crisse personligen. Sajten kommer inte att lägga ut några personliga förklaringar här. Tråden här gäller de katter som Crisse hade för omplacering inget annat OT.

----------------------------------------------------------------------

Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus

Marcozita
0

#13 TACK för länken,då fattar jag.

önskar crisse ALL lycka till och hälsan går nog före katterna anser jag.

Josefa
0

Hur har det gått för katterna?