Om tråden KKS räddar 3 ungkatter
Jag har varit tvungen att ta bort ovan nämnda tråd för granskning. Detta då den innehåller brott mot våra Skrivregler.
Vill påminna alla våra medlemmar om att det inte är tillåtet att skriva om enskild medlemmars personliga förhållanden. T.ex. vad någon har för sjukdomar. Har ni behov av att dryfta den typen av information får ni göra det via PM. Det får inte skrivas på öppet forum!
Tråden kommer att läggas tillbaka imorgon kväll när jag haft tid att granska och redigera den. (Efter en natts sömn och en dags arbete).
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Men kissarna måste man väl kunna få veta något om ?
Nalle
Ja det är ju det som jag tjatat om…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

#1 Det står var och en fritt att informera om man har något att berätta. Hittills verkar det som informatörerna inte har något nytt att komma med.
Sedan kan ju var och en alltid ta en kontakt själv.
Lena har nog inte hunnit gå igenom den andra tråden ännu, men det hindrar inte att skriva här.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Nu är tråden öppen igen. Låser denna och vädjar till alla att hålla en städad ton i fortsättningen så att vi kan hålla tråden öppen.
(Min tid är begränsad just nu och därför tar det extra lång tid att granska och redigera när det spårar ur).
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"