Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1414 ggr
Sarah
0

Några bilder på Osmo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer några bilder på min hittekatt :) Har haft honom i 2,5 år nu och är världens mysigaste :)

Sarah
0
Sarah
0
Sarah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Misan
0

Vad stor, snygg och maffig han har blivit. Har det verkligen gått 2,5 år redan. Tiden springer.

Hur mår hans snygga "syrra" då Flört

Sarah
0

Visst har han :) jo hon mår superbra, dock är hon inte med i trädgården på samma sätt så man får inte lika mycket bilder på henne. Skulle nog kalla dem gifta dock ;)

Misan
0

kamerablyg Cool. Men Osmo är så läcker med sin lilla fläck på nosen:

Vilket år som helst kommer jag upp och hälsar på Flört, förhoppningsvis innan de har blivit pensionärer

Sarah
0

Jaaaa, det måste du göra, och ta med Hanna!

Lena
0

Så snygg han är! En riktigt praktfull katt!

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

hanna1964
0

Men gud så snygg han har blivit!!!!!!!!!!

Träffade Lisa idag och hon berättade att du lagt upp nya bilder på honom.

Jag har inte kunnat logga in här av ngn anledning men gjorde ett nytt konto idag för att kunna kommentera.

Jag har haft många kattungar efter honom och har en liten stackare här nu också men det finns ingen som jag älskat som Osmo!

Han har fortfarande den största platsen i mitt hjärta och jag har ångrat så många gånger att jag inte behöll honom själv men jag vet att han fick rätt hem! Pumba har inte heller accepterat någon annan på samma sätt som han gjorde med Osmo Flört

Jag följer hemskt gärna med och hälsar på, jätte kul att se bilder på honom.

Pussa honom från mig och hälsa den andra Osmo med Glad

Sarah
0

Hanna, kul att du kom in! Vet att han betyder massor för dig! Men, du gjorde rätt. Han är en utekatt i hjärtat :) Både du och Lisa gjorde fantastiska jobb med våra kissar och jag är så glad att de finns. Speciellt på kvällarna då de sover på min högra sida i sängen, uppkurade i min armhåla och midja :)

hanna1964
0

Jo jag är övertygad om att jag gjorde rätt och jag ser ju hur han ser och uppenbart trivs. Jag brukar lita på min magkänsla och så gjorde jag även den gången ni kom för första gången, är så glad att han är hos er. Hoppas vi ses Glad

Alexej
0

Vilken fin katt ni fick:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus