Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 846 ggr
Alwyn
0

ber om körhjälp!

Nu e det dags för Tullingekatterna att kastreras men jag vet inte hur de ska komma dit och hem!!! Mellan Akalla och Årsta djurklinik asså. Är här nån m bil som kan hjälpa till? Snälla!!! Vill inte riskera att det blir fler ungar ju och en hittekatt här riskerar att va dräktig så nu e det brådis här! Mvh Sophia

Lena
0

Hoppas det löser sig med chaufför för dig och katterna! Är nog klokt att göra som du tänker, dvs se till att kattgänget blir kastrerade så snart som möjligt.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Alwyn
0

Ja men det verkar svårt å få körhjälp och jag e orolig över honan som kan va dräktig. Kan inte få ett gäng ungar ju!!!!!

marieborg
0

Blir så förbannad på mig själv för att jag inte har ngt körkort och min privatchaufför/sambo är fotbollstränare och borta hela  veckan. Men om du inte har fått ngn hjälp tills nästa vecka kanske vi kan, fast  det är nog bara nästa onsdag han är ledig (tror jag).

Hur många burar är det?

Alwyn
0

Det e fyra katter, jag har fyra små burar så det ska gå hoppas jag. Ska ringa och se om man kan boka om tiden imorgon.

maggan47
0

inget körkort eller bil här heller, en brist märker jag, ingen från akutgruppen här, dom brukar ha bil, och är ju inte så långt mellan Akalla och Årsta, hoppas någon får syn på detta Maggan47Kyss

Lena
0

Puttar upp! / Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

anebit
0

puttar upp!

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

marieborg
0

Hej!

Du kan pröva med att lägga in en tråd på www.kattform.se under kattakuten. Om du inte är medlem så kan jag göra inlägget åt mig om du säger vad et ska stå och hur de ska kontakta fig.

Hoppas det ordnar sig! Jag kan hjälpa till med bensinpengar om det skulle vara pengar som hindrar ngn att hjälpa till!

Alwyn
0

Jag tror att Leif på cornish rex kan köra nu när jag ändrat tiden till kvällstid! *hoppas*  :o)

Lena
0

#9 Vad bra att det ser ut att lösa sig. Himla just att Leif kan hjälpa till! :)

//Lena

marieborg
0

Åååå underbart av Leif om han kan hjälpa!! 

Tusen rosor till Leif Kyss

Håller tummarna

Alwyn
0

Japp, han hjälper oss på onsdag om en liten vecka!!! Yess, det finns goda människor hihi

Lena
0

#12 Det är ju helt enkelt toppen! Tack Leffe!

//Lena

maggan47
0

vad bra att det löser sig, toppen Leif   Maggan47