Rödis nya uppblåsbara tratt :)
hur får jag bilden bredvid texten som en stor bild? Det går inte att klicka upp bilden för att sedan kopiera å hanteral inlägg och sen klistra in så.. det funkar inte, hmmmm….
Du måste ha iFokus plus för att kunna lägga in bilden lite större direkt i inlägget :-)
Vad fin han är i sin nya tratt ^^
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
så fina bilder! jag kanske kunde få låna dem ?
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Se så fin han blev i den uppblåsbara kragen.
Hur trivs han i den? går det bra?
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
# 5 ja absolut :) tack för snabb service Gunilla
#6 ja du, han jagar de andra katterna nu så det står härliga till. Nu kan han ge på de när han inte får gå ut, det gick ju inte förut med plasttratten så denna är då klart mycket smidigare. Tror han tycker det är skönare, han kommer ju åt å slicka sig lite det gjorde han ju inte förut och det är klart det blri stressigare för han då
HAn är ju jättesnygg i sin krage!

Verkar vara en mycket bra sak.
Man lider ju med dom stackarna när dom skall ha sin tratt och springer in i allting.
Skulle kanske beställa en sådan till ev kommande behov.
Söta katter förresten
Nalle
Ja PMa mig om du vill ha
#9 haha ja jag tror ju faktiskt denna är bättre än plasten, han ser ju ut att vara mycket friare. Han kommer inte åt såret och det är ju det viktigaste samt att han blev mycket morskare än förut, då såg han ju bara deppig ut stackarn….
#10 Ja verkligen du, springer in i allt…. man lider med de, men nu känns det bättre tycker jag sen han fick denna. Han ska ju ha den i 2 veckor till så det var ju toppen att det gick så fort att få den. Men man ska tänka på att man ska bita längst ned samtidigt som man blåser upp den

En sån´skall vi ha har PM:at dig Gunilla.
Nalle

Beställt och överfört.
Nalle
men tänk att han lyckas att få av sig den, har du nå knep Gunilla?
HUm…. Du får använda hällorna och ha ett knytband i i så fall. Hum… sån snäll kisse Mee måste vara……
jamen precis det kan man ju ha, Rödis är så himla envis han håller på tills han får av sig den :) den lilla busen
Jag gillar de där kragarna jag med :) toppen är de!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

ja du ska ju inte tacka. Du har ju hederligt betalat för den!