Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: sajten
Läst 1567 ggr
chigak
0

Min älskade nallebjörn Figaro är hemma igen

Figaro flyttade till permanent hem efter att varit stödis hos oss i 4 månader. Han och jag fick en väldigt speciell kontakt och på den tiden han var hos oss gick han från superskygg till att tycka om att jag klappade honom. Det var tufft när han flyttade men då det nya hemmet kändes helt rätt var det ändå ok. Idag ringde hans nya hem till mig. Deras tidigare katt accepterade inte Figaro så sista dagarna har ahn suttit under soffan och skakat. De sista dyngen vågade han inte ens gå på lådan. Så ikväll kom de hit med honom.  När de kom in i hallen satte jag mig ner och pratade med honom och han svarade mig direkt. Jag satte in mitt finger till honom i buren och han kom direkt fram och nosade på mig.

Efter en halvtimme här så satt han vid nätdörren och ropade på mig. Jag gick fram till honom och fick klappa honom direkt. Min älskade nallebjörn kände igen mig! Han har hittat hem nu och jag kommer inte släppa honom ifrån mig igen…

Ska prata med Naquita om det men Figaro får stanna hos oss!

siberlina
0

va underbart ,jag blir faktiskt   lite  rörd , det var hos  dig han skulle   stannat  från  början

[LucyInTheSky]
0

Aww, det skulle helt enkelt bli ni två.. Mys!!

vilda-hilda
0

Ett stort Grattis till katten som fick flytta tillbaka till kärleken.

Nalle

Hawknestgrove
0

oj… Det var nog bara så att ni skulle kampera ihop!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Gunlog
0

Men älskade vänner! Klart att ni är själsfränder!

Jag kan se det framför mig när han möter din finger i buren!

Nu börjar ju JAG också lipa… Gråter

Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...

Sajtvärd på julen.ifokus.

Sajtvärd på Hantverk & på Återbruk.

gulliver
0

Oh vad härligt att höra. Underbara chigak och hennes själsfrände Figaro återförenade.

chigak
0

Jag har suttit hos Figaro länge nu och gosat. Han får inte nog bara buffar på mig när jag slutar klappa. Innan han flyttade hade jag inte provat att lyfta honom. Men så himmla tillgiven som han är nu så tänkte jag att jag testar. Tog honom i famnen och han bara buffade på min kind och tyckte det var mysigt!!! Min goa nalleKyss

lillmymlan
0

Kyss

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

annebeate
0

Det var bara en liten utflykt han gjorde, gullige Figaro.Kyss Det är alldeles uppenbart, ni hör ihop!

Puma77
0

Åh lille plutten. Känner nog igen det lite. Tror att Billy skulle vara precis sådär. Han har tagit mig till sig och är en otrolig gospropp mot mig.

Skönt att Figaro äntligen kommit hem.

//Pia

essut50
0

Vad fint att Figaro får stanna hos dig, det är där han hör hemma.Kyss

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Sidentass
0

Men det är ju toppen att Figaro får stanna hos dej, när han så tydligt visar att det är det han vill!!

Gosnos till missen från mitt gäng här i Linköping:-)

susdus
0

en riktig solskenshistoria, blir så lycklig av ditt inlägg, Grattis till tillökningen!!

catfoot
0

GråterKyssGlad

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

persikahallon
0

Det är ju fantastiskt fint! Kyss Tur i oturen att han kunde få komma tillbaka till dig.

kattmatten
0

Härligt att Figaro får stanna hos dig. Vissa katter äger ju liksom bara en och det är inte lönt att kämpa emot ;)

chigak
0

Det är så fantastiskt att se Figaro. Han kan inte få nog av gos och bara stryker sig mot mig. Idag har jag för första gången hört honom spinna!!!

Att bli borstad är suuupermysigt… Kyss