Någon nära Vimmerby?
Jag har bara andrahandsinfo här och har ingen kontakt med hon som berättade detta idag. Hoppas att det finns någon i närheten som kan kolla upp läget.
Bakom djuraffären i Vimmerby ska tydligen en grå katt ha gått hela vintern. Troligen finns det någon som matar den då den fortfarande är kvar men den har inget skydd vad jag förstod.
Snälla finns det någon i närheten som kan kolla upp läget och kanske hjälpa katten så den slipper gå ute?
//Pia
Åh jag puttar för den lille kissen i Vimmerby!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Som sagt så vet jag ingenting om katten. Men hon jag pratade med hade sett den i början på vintern och nu igen. Hon hade då fått reda på att han gått där hela vintern. Hon kunde själv inte göra något med led av att se denna katt.
//Pia
puttar
Puttar upp och undrar hur det går med missen om någon kan hjälpa den?
Ingen som verkar bo i närheten:(
//Pia
Finns där något katthem i närhet som kan tänkas hjälpa katten?
Är dålig på vad som finns åt de hållet. 
Följande katthem finns i Kalmars Län. Vimmerby ligger väl i det länet?
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Vet inte hur långt Katthemmet här sträcker sig när de tar emot en katt. Men samtidigt så vill jag ha lite mer i baken om katten innan jag skriver till dem och frågar. Det är i alla fall 4-4.5 mil till Vimmerby från oss.
Därför vore det bra om det fanns någon i området som kunde kolla upp och bekräfta att katten verkligen är där och är hemlös.
Kunde jag hade jag åkt dit själv men jag har tyvärr inte den möjligheten tråkigt nog:(
//Pia
Bor också en bit bort tyvärr :(
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Förstår jag att du vill.
Jobbigt när man inte bor i närheten eller av annat skäl inte kan ta sig dit och kolla.
Finns här någon som bor i Vimmerby eller dess närhet som kan hjälpa till och kolla upp om denna katt??