Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettbilder-filmklipp
Läst 1518 ggr
Tiana
0

Bilder: Esmeralda och Madame

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste ju bara få visa dessa fina bilder som damerna ställde upp på idag.

Hur kan någon motstå dem?  Kyss

Tiana
0

Puss!

(ps. förstora gärna upp bilderna, jag lyckas inte)

Wikipedia
0

Vilken ljuvlig pus-bild =D Värmer i hjärtat direkt =)

Martina747
0

underbara katter.

Lena
0

Det var fina bilder som du tagit på katterna. Snygga damer du har därhemma.

PS! Jag lade in bilderna direkt i inlägget för att de skulle synas lite bättre. (En funktion som man har som +medlem. Jag som Sajtvärd kan även göra det åt medlemmar.)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Tiana
0

Ibland lyckas man med fotandet. Jag har massor av bilder dom är mindra bra dock Flört

Esme är så kär i Madame, så det hade barit en dröm att de två får hem ett hom ihop. Drömma får mad ju. Det är damer från Ronneby, jag är stödhem åt Naquita.

Tack för hjälpen Lena!

Tiana
0

Glad Jag måste bara berätta at jag fått klis madame på magen idag. Det går framåt!

chigak
0

Vilka fina bilder på fina kissar!

Tiana
0

Madame gör otroliga framsteg just nu, och har börjat berätta för mig när det är dags för mat. Hon tvättar mina händer när hon är nöjd och krrprrrmauprrr hörs allt som oftast här.

Esme i sin tur gör också framsteg, men långt ifrån lika stora. Numera sover hon hos mig i sängen om jag inte stänger till dörren ordentligt. Har flera morgnar vaknat med en svart skönhet i andra sängen. Hon vågar nosa på mig och stryka sig mot mig, men händer är ju fortfarande läskiga!

Nu när lilla buskillen flyttat hemifrån börjar Esme upptäcka hur roligt det är att slå efter en fjädervippa  Skrattande

jsca
0

mysigt att det går framåt ! sånt gillar vi att höra ! 

Lycka till i framtiden :)

Tiana
0

I morse hade jag och fröken ett förtroligt samtal:

- Det är snö ute…

- Krrrmaurrr

- Tänk om du inte hade kommit in, så hade du fått leta efter mat där i kylan.

- Rrrrgrmiaa.

- För det vill du väl inte?

- Prrr

- Var är Esme?

På sista frågan fick jag inte något svar, fröken tyckte det var dags för frukost och gick in i köket Skrattande

Tiana
0

Dessa två töser har idag lämnat mig och flyttat uppåt landet till nytt stödhem. Önskar damerna lycka till framöver (nu är det bara jag och min allergihosta som bor hos mig).

Lena
0

Då får vi önska dem lycka till i nya hemmet. Svårt för dig om du blir allegisk av katterna.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

monsi
0

Lycka till Esme o madam.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Tiana
0

Det slog mig just nu att Esmes lilla bebis var rätt så lik mormor Skrattande

chigak
0

Esme och Madame finns  nu i stödhem hos min mamma. De tycker det är lite otäckt att ha flyttat men är lugna. :)

Tiana
0

Så bra att ni har kommit fram som ni skulle! Du ska se att töserna snart sitter och pratar med din mamma chigak Skrattande

Naquita
0

Hamnade Sussie hos din mamma eller dig?:)

chigak
0

Sussie stannar hos mamma:) Så behöver du en plats hos oss så är det bara att säga till…

Naquita
0

#18 alltid=) Kan ni möta upp Birgitta den 30e om hon tar med sig katt upp?:)

Ingen kise i fällan imorse hellerRynkar på näsan

chigak
0

Naquita jag mailar dig:)