5 övergivna i Södra Sandby i Lund.
En familj har flyttat från en bondgård i S. Sandby utanför Lund och lämnat kvar sina 5 katter till att klara sig själva.Dom har blivit polisanmälda men det hjälper tyvärr inte katterna. Två har nu fått ett permanent hem så det är nu tre det handlar om som behöver hjälp omgående.
Dom är tama. Från 6 månader och uppåt.
Någon som kan ta hand om dessa tillfälligt eller permanent ???
Debattia
Den skygga kattens hemsida!
undrar om det var detta jag läste om på face nyss på livlinans sida, jag hänvisade tjejen som hade skrivit det där att skriva det här.
Vad är det med folk
Hur kan man flytta och överge katterna! 
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Vet inte om det finns på fler hemsidor. Dom hade frågat flera katthem och organisationer om hjälp men ingen har kunnat hjälpa katterna.
Debattia

Ska det aldrig ta slut?! Det sägs att människan är den mest intelligenta varelsen på jorden, men det märks då fasen inte!!!!!….
Pälsbollarna i Höganäs
Det är människan själv som säger att h*n är den intelligentaste varelsen på jorden. Tror inte de andra varelserna håller med.
#5.
så sant så!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*

# SANT!!!
Puttar !
Debattia
putt
Puttar ! Var är ni som bor i Lund?Någon som kan hjälpa till ??
Debattia

Suck….blir så trötter på hur människor kan vara funtade..putt för de stackars missarna som inte har bett om att få bli födda till denna värld..
Var är ni som bor i LUND och däromkring?? Ingen som kan hjälpa dessa katter????
Debattia
Jag vädjar igen om hjälp till dessa kissekatter!!! Någon som bor längre bort då??
Debattia

Ja, se bönder. Dom som skall föregå med gott exempel, så vi som äter kött skall kunna lita på dom. Behandlar man sina tama vänner så undrar man hur resten av djuren har behandlats. Tvi vale
puttar
Håller med om"Vad är det för bönder och hur har dom då behandlat sina andra djur"? Puttar upp för de tre som fortfarande inte har något hem….
Debattia

puttar upp för missarna!!

putt!!
putt
Någon som kan ställa upp och göra en insats för dessa katter??
Debattia
Puttar!
Debattia
puttar
Puttar !
Debattia

puttar!!!
Pälsbollarna i Höganäs
ja finns det inge hjälp för dessa kissar
Jag hoppas verkligen det kommer in någon här som kan hjälpa någon eller samtliga tre katter. Har blivit lovad kort på dem och de väntar jag fortfarande på.Ska se om det händer något på den fronten idag.
Debattia
Puttar upp!
Debattia
putt
Detta har löst sig!!!!!!Kissarna har fått nya hem!!!!
Debattia
men herregud, vad är det du säger?
Nu blev jag banne mig förvånad, härligt :)

Härligt!!! Vilket bra slut på helgen!!!
Pälsbollarna i Höganäs

Härligt! 
Kan du ordna något till Tiger också snart tror du??
Pälsbollarna i Höganäs