Katt-Expo 3 februari 2007
För den kattpryttel-köpsugne är det kattexpo på Hotel Ibis i Spånga lördagen den 3 februari mellan kl 10-16. Där kommer smått och gott för katt att säljas, samt förtäring för husse och matte att erbjudas.

Ohh, jag bor helt klart å fel ställe. Allt händer ju i Stockholm.
Kanske dags att flytta tillbaka ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Gud vad trevligt! Skriver som Åsa att man bor ju som alltid på fel ställe. Göteborg lär vara Sverige framsida i mycket, dock inte när det kommer till katt.
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Snacka om att bo på fel ställe när man sitter här hundra mil bort…
:o))
Helen

Alldeles för långt bort…Suck.
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Ja aldeles för långt (60 mil)
:) Jenna
Här är en länk till vad som går att köpa via kattexpot:
http://www.becats.se/ src="../Images/Buttons/linkArrow.png" alt="Länken öppnas i nytt fönster" />
Där finns underbara klösträd av alla möjliga modeller och mycket annat fint!
//Lena
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Vilka underbart coola klätterställningar! Jag vill ha! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

#6: Ohh, jag vill ha ett klätter träd för 2490:-, vill ha, vill ha. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Jag kommer dit hoppas jag. Ska titta på klätterträd.
Jag ska dit och kolla in vad som finns *L*
Skicka ett sms med texten Katthem 25 eller Katthem 50 till nr 72970 så skänker du Stockholms Katthem motsvarande belopp.
Jag kommer att handla på söndagen när Järva kattklubb har sitt mästerskap. Slå två flugor i en smäll - handla och se på katter.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
#13 Ja det är synd att man bor på fel ställe! Hade gärna kommit annars! Ni som går få ha det så trevligt! :)
//Lena

Men så synd att det inte var i Linköping! *L* hade varit en given besökare i såfall:-)
Ni som varit där får skriva en rapport för oss andra som tyvärr bor på fel ställen. Är så nyfiken! :)
//Lena

Jag håller med Lena, #17…berätta för oss nyfikna som ej hade möjligheten att närvara…
…Var någon på Kattexpo?? Hur var det? Mycket att köpa? Fina saker? Blev plånboken tom? Det brukar den bli när jag är iväg på sådana tillställningar!
Kan inte låta bli att handla!
-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady