Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1021 ggr
Sidentass
0

Mourizza har fått ett hem!

Nu ekar det tomt här i huset, lilla Mourizza-gumman som kom till mej tillsammans med hennes syskon och deras mamma aug 2009, har precis nyligen flyttat till ett eget hem! Där blir hon innekatt och delar huset med en till liten "tjejja" i hennes egen ålder. Önskar lilla Mourizza allt gott med sin nya husse o matte, kommer att ringa efter några dagar och höra hur det går.

Vi känner båda att det är en misse mindre i huset..tänk så mycket liv, så mycket energi som rymms i ett så litet pälsknippe…

Lycka till min lille Katteskatt!Kyss

monsi
0

Grattis til ditt nya hem lilla svarta skönhet.

Hoppas du kommer trivas där o busa med din nya vän.

Förstår det är tomt siden.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

maggan47
0

Vilken lycka i alla fall med ett eget hem och egen kattkompis, förstår också att det är tomt efter lilla kissen

Maggan47

brutt
0

Förstår att det är jättesvårt att skiljas från en liten svartnos.Mourizza önskas all lycka till i det nya hemmet.

Tänk vilka tassavtryck en sån liten krabat sätter i hjärtat.

shareza
0

Grattis till det nya hemmet,och tack för ni finns som tar er an dessa kisar som ingen annan bryr sej om.

huskatt08
0

Åh så roligt.Skrattande

Men kan tro det känns svårt att skiljas från henne. Usch..jag törs inte ens tänka på hur det kommer att bli när lurvisarna här hemma är flyttklara.

Amm0
0

Oj du hade henne så länge..? Tungt att ge bort henne sen antar jag? :(

Sidentass
0

Just den saken som är svår när dagen kommer då man måste skiljas åt! Men..samtidigt vet jag att det blir bättre för missarna att få bo i ett hem där det inte finns lika många katter som hos oss..Imorrn har jag tänkt att ringa o höra hur det går, om Mourizza o deras egen lilla kisse har börjat att bli kompissar..nu är det lilla Cinette, syrran till Mourizza som också önskar sig ett alldeles eget hem!