Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: utanför-ämnet
Läst 1595 ggr
Ankie
0

OT: Förbud att kommentera på djurannonser

ja inte visste jag att det var förbjudet att kommentera inne på djurannonser inte heller putta upp får man heller göra, så nu fick jag mig en varning Flört därifrån för att jag hade kommenterat. Bara så ni vet så ni inte gör som jag Skrattande

Imasy
0

Varför skriver du om det här inne på hittekatter istället för att ta det med mig direkt som är Sajtvärd för djurannonser? Alt. att ta upp det inne på berörd sajt?

Ankie
0

#1 som jag skriver " så ni inte gör som jag".  Vad är det jag ska ta upp med dig, jag har ingenting jag vill ta upp. Fattar inte varför du hugger så där Obestämd. Jag blev bara så förvånad inge mer med det…

Brukar skriva om det mesta på hittekatter och jag har skrivit ot, förstår faktiskt inte varför du reagerar som du gör

Imasy
0

Jag tycker det är dålig stil att du tar upp en sajts regler på en annan sajt som ändå inte kan göra något åt det, istället för att ta upp det med mig/oss på djurannonser.

Hade du kollat runt där inne så är det kommentarer i princip varenda tråd, och eftersom dessa inte är borttagna betyder väl det att de får vara där?

catfoot
0

Tack Ankie..Lätt hänt att man puttar av gammal å ohejdad vana..Glad

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....

Imasy
0

Ja nu är ju inte kommentarer förbjudna där, så jag förstår inte ens problemet?

Ankie
0

dålig stil, ja det får du tycka att det är om du vill men det gör inte jag. Du får tänka på då att du tänker säkert på ett annat vis än vad jag tänker. Du är Sajtvärd och det är inte jag, jag skriver bara det jag känner att jag vill ventilera med andra om. Ta det inte personligt. Jag tog upp det här för att härinne känner jag många och tyckte det var en kul grej. Inte van att man inte får kommentera på sajter, tog du illa upp så sorry. Förstår inte varför du reagerar som du gör Obestämd. Det är en bra sajt som jag ofta är in på. Tjoflöjt så nu vet du hur det ligger till Glad

Imasy
0

Jag förstår inte hur man kan tycka att det är en "kul grej" att ställa en annan sajt i dålig dager?

Hade jag inte varit aktiv här inne själv hade jag kanske inte sett denna tråd, och jag tycker ju att man som värd/sajtägare borde få en chans att säga sitt när "min" sajt blir uthängd.

Dessutom så stämmer ju inte ens det du skriver.

Ankie
0

Detta fick jag idag för jag hade kommenterat och vet ju inte vad jag har kommentera där för det har jag gjort många ggr och de var väl en av anledningarna att jag blev så paff. Jag kopierar och klistrar in: tog bort det eftersom pm inte får ligga offentligt enligt Imasy

Imasy
0

PM= Personligt meddelande, inget som ska ligga öppet offentligt.

Eftersom det inte är förbjudet så hade du ju gärna fått ta kontakt med mig direkt om vem som skrivit detta till dig, istället för att starta en tråd om det.

Ankie
0

#7 men snälla nån har du inte förstått att det inte var min mening att sätta din sajt i dålig dager. Nu får du väl ändå sluta.. Nu säger jag det igen att det inte var min mening…….. Herregud var är detta? Jag har förklarat mig vad mer begär du?

catfoot
0

Vet inte, men jag känner inte samma sak som du Imasy…

Jag tog det som en liten grej, där Ankie ville berätta om sitt misstag, å vill inte att vi skulle göra samma blunder..Varför göra en elefant av en myra…??..

Å eftersom hon har fått en varning, så måste det ändå ha varit som hon skriver..men som sagt, en bagatell i en värld fyllda av hemlösa katter..

OT/Snyggt ....

Ankie
0

#9 jag har ju fått det av en Medarbetare på djurannonser jag kan pm:a dig vilken det är så får ni prata om det.  För förbjudet är det enligt henne

Men tack Catfoot för att du förstår :) precis som det är

catfoot
0

Skrattande

OT/Snyggt ....

Ankie
0

du har pm Imasy om vem medarbetaren är som har skrivit detta till mig

essut50
0

Bra att du lär ut ditt misstag så inte vi andra får en varning oxå .

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

monsi
0

Bra du varnade Ankie lätt hänt man puttar fram trådar av gamal vana.

Tycker inte du ställer sajten eller sajtvärldarna i dålig dager du varnar ju bara så andra slipper få en tillsäglse.

Det fattade till och med jag som av vissa anses som trög.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Hawknestgrove
0

Om det hade varit min båt och mina åror, så hade jag kanske sagt, att alla trådar får ha max 5 inlägg på den sajten! Funderar faktiskt på, att ta någon liknande regel inne hos mig, alltså inte 5 men kanske 100. Trådarna blir ju tröga när de är långa , men Ankie har väl inte gjort något fel? för som sagt, det är så lätt att man puttar upp trådar som man tycker är viktiga.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

essut50
0

#16 Trög? Inte du??Förvånad

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Druke
0

Jag har också fått en varning en gång när jag kommenterat i en tråd inne på Djurannonser. Jag hade missat att läsa detta i sajtreglerna, men sedan var det väl inget mer med det.

Jag tycker inte heller det var fel av Ankie att varna för det, då de flesta här inne är djurägare så är det ju mycket möjligt att flera av oss har tittat in på Djurannonser någon gång, alternativt kommer att göra det.

Det är ju bra om vi hjälps åt, så att vi kan göra rätt! Glad

Hawknestgrove
0

Druke jag med…….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Hennum
0

Det var en ren tur att jag lyckades se det i sajtreglerna en gång i tiden, att man inte får kommentera. För annars hade jag definitivt gjort det. Om det inte vore för att jag skulle lägga upp en annons själv så hade jag inte läst reglerna så noga som man bör. Tungan ute

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

catfoot
0

Japp, även jag i min tråd…

OT/Snyggt ....

Nusse123
0

Numera får man då kommmentera på Djurannonser som Jennie redan sagt. Glad

Det har blivit ett missförstånd, så ni får egentligen kommentera hur mycket ni villFlört

Så den här tråden kan tas bort så ingen blir lurad!

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Lena
0

Låser tråden med hänvisning till #23. Synd som sagt om det ska bli missförstånd runt en gamal regel som inte längre gäller.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Inlägget är låst för nya kommentarer