Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 964 ggr
Lena
0

Medlem med flera olika alias!

På Hittekatter iFokus är det inte tillåtet att skriva under flera olika alias. Missbruk kan leda till skrivförbud.

Om du har reggat dig med flera olika alias på iFokus är det viktigt att du väljer vilket av dem du avser att använda här på Hittekatter iFokus. Det är emot våra Skrivregler om du som medlem figuerar samtidigt under flera olika nick.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Lena
0

Puttar fram för att alla ska kunna läsa den här viktiga informationen. :)

Har ni några frågetecken får ni gärna fråga, antingen direkt i här tråden eller via PM.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

piffkryddan
0

Va! finns det de som har flera alias?

Undrar varför?

jsca
0

alltså, vad vinner man på det ? jag kommer iaf inte på något :O

[Daisy-Moa-Elsa]
0

Jag kan förstå ifall man har två alias beroende på vilken site man är på. Det är lätt att finna ut vem jag är från min sida här och skulle jag exempelvis behöva ställa frågor och söka stöd på tex. misshandel iFokus hade jag nog inte använt detta alias inte.

Lena
0

Hur knepigt det än kan tyckas vara finns det faktiskt individer som har flera olika alias och använder det på samma sajt. Har själv svårt att förstå vitsen med detta. Verkar en smula omoget.

#2 Frågan är som sagt varför? Cool

I något fall jag känner till har en person sökt stöd för sina egna åsikter genom att uppträda i flerdubbel upplaga och hejjat på sig själv. Oftast avslöjjar sig dock personen genom sitt sätt att skriva….

huskatt08
0

Ja är det ingen som hejjar på mig..så får man göra det själv Cool

Undrar som inlägg ¤4¤ skrev..kan man få lov att ha olika alias om man är på olika sajter, ifall man inte vill röja sin identitet om det som 4 skrev kan vara känsligt..jobbigt?

Lena
0

#6 Ja det får man, ha olika nick på olika sajter. Då blir det i ett annat läge så att säga.

Sedan vet jag några medlemmar som har bytt alias. Men de använder inte längre sitt gamla nick. Det är också tillåtet.

huskatt08
0
Denna kommentar har tagits bort.
Lena
0

Puttar upp då jag vill att alla våra medlemmar ska känna till denna regel.

Både de som förekommer i enkel och flerdubbel variant. Flört