Traderaauktioner till hemlösa katter
Vi är några privatpersoner som försöker få in pengar till veterinärvård för hemlösa katter som vi har tagit hand om.Därför har jag lagt in en del traderaauktioner. Det är böcker och några videofilmer som jag har lagt in och bild kan jag inte åstadkomma då jag inte har någon digitalkamera.men böckerna är i fint skick annars försöker jag skriva om det är något fel.På de flesta har jag inte skrivit portokostnader eller resumé men om någon är intresserad av någon bok kan jag göra det.
http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=765562&filtertype=0&sortby=6
“In a world filled with hate, we must still dare to hope. In a world filled with anger, we must still dare to comfort. In a world filled with despair, we must still dare to dream.

Vilken bra idé, håller tummarna. /Vanessa
Kata(rina), f.d. Vanessa som är mitt mellannamn.
Bra idé att sälja på tradera! Hoppas att det går riktigt bra nu och att det blir mycket kosingar till katterna!
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Puttar upp! / Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"