Dagens Solskenshistoria
På årets hitintills värsta vinterdag vad vädret beträffar nås vi av ett riktigt glädjebesked. Vilda som varit på rymmen sedan den 8/2 i Sundsvall har hittats och fångats in.
Det är Catfoot som ger oss det glada beskedet. Hon har varit engagerad i letandet efter Vilda som rymde i samband med ett veterinärbesök. Historien har varit en rysare här på Hittekatter i nästan två veckor. Men nu kan vi alla andas ut. Vilda som nu blir omdöpt till Tilda.
Vilda är knuten till Katthjälpen i Sundsvall. I den här tråden kan du läsa om Vilda och jakten efter att finna henne åter.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
ja verkligen en lyckohistoria

Så underbart att kissen är inne igen. 
Solskenshistorier älskar vi och vill ha flera av.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Vad härligt! Tilda är söt, är lik min älskade Riffa!

Så underbart! 

Äntligen. Vilken tur att ni aldrig gav upp. Hur mår hon lilla Tilda
Ja vilken solskenshistoria detta blev, helt underbart i ett Sverige där många katter aldrig återfinns..
Ja, jag gråter av glädje, kommer över mig ibland å tårarna bara rinner…Är så glad, har varit så orolig å många med mig…Så skönt att hon är inne i värmen…
När denna tråd finns vill jag tacka alla berörda runt Tilda, främst Lena i Sundsvall (Katthjälpen), kvinnan som fångade in kissen, å familjen som har henne hos sig nu..Vilka underbara människor, som man träffar i kattvärlden, man blir varm ända in i hjärteroten..
Å tack till er alla som puttat å kommit med råd å tröst på vägen..Alla lika värdefulla…Kramisar från en jätteglad Catfoot