Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattberättelser
Läst 1046 ggr
Lena
0

Dagens Solskenshistoria

På årets hitintills värsta vinterdag vad vädret beträffar nås vi av ett riktigt glädjebesked. Vilda som varit på rymmen sedan den 8/2 i Sundsvall har hittats och fångats in.

Det är Catfoot som ger oss det glada beskedet. Hon har varit engagerad i letandet efter Vilda som rymde i samband med ett veterinärbesök. Historien har varit en rysare här på Hittekatter i nästan två veckor. Men nu kan vi alla andas ut. Vilda som nu blir omdöpt till Tilda.

Vilda är knuten till Katthjälpen i Sundsvall. I den här tråden kan du läsa om Vilda och jakten efter att finna henne åter.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Ankie
0

ja verkligen en lyckohistoria

anebit
0

Så underbart att kissen är inne igen.    Glad

Solskenshistorier älskar vi och vill ha flera av.

Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

Procat
0

Vad härligt! Tilda är söt, är lik min älskade Riffa!

destiny
0
Gullimat
0

Äntligen. Vilken tur att ni aldrig gav upp. Hur mår hon lilla Tilda

catfoot
0

Ja vilken solskenshistoria detta blev, helt underbart i ett Sverige där många katter aldrig återfinns..

Gråter     Ja, jag gråter av glädje,  kommer över mig ibland å tårarna bara rinner…Är så glad, har varit så orolig å många med mig…Så skönt att hon är inne i värmen…

När denna tråd finns vill jag tacka alla berörda runt Tilda, främst Lena i Sundsvall (Katthjälpen), kvinnan som fångade in kissen, å familjen som har henne hos sig nu..Vilka underbara människor, som man träffar i kattvärlden, man blir varm ända in i hjärteroten..

Å tack till er alla som puttat å kommit med råd å tröst på vägen..Alla lika värdefulla…Kramisar från en jätteglad Catfoot

Ditt hem är där din katt är.Kyss

OT/Snyggt ....