Hej ! ny på sajten
Hej allihoppa ! Nu har jag hittat hit oxå
Det är jag som äger Sigge gubben som min mamma i Eskilstuna har efterlyst här på sajten för ett par dagar sen. Tyvärr är han ej återfunnen än, men jag vägrar ge upp hoppet fast det snart gått sju veckor. Fast det käns lite motigt, för det käns som vi gjort allt och det är som om han är uppslukad av jorden
och så är det ju så kallt ute.
Har även Sigges syster Josefina här hemma som också saknar honom, bifogar en liten bild på dom när dom busar som bäst :-)
Sånna sötnosar
Hoppas att Sigge dyker upp, det finns inget värre en att gå i ovisshet. Vi håller tummarna här hemma

välkommen önskar mamma annbritt
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna

välkommen… här kan du hitta en o annan som har en o annan katt…
vad oroligt att Sigge inte kommit tillrätta….
våga vägra golf o fiskbullar o håll dej in i det längsta med facebook
http://juliafnulia.blogspot.com/

Tack så mycket…… Ja det är oroligt, vet inte om jag vågar släppa ut honom igen om han kommer tillbaka
Villockså hälsa dig hjärtligt välkommen till oss här på Hittekatter! Usch ja det är jobbigt när katterna försvinner så där. Men ge inte upp hoppet ibland kommer de tillrätta våra kära vänner trots att det gått lång tid. En god vän till mig fick tillbaka sin bortsprungna katt efter 9 år.
Så fina de är katterna där på bilden! :)
//Lena
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Välkommen Camilla. Hoppas ni hittar katten. Jag bor också i E:a. *ler*

#6 Tack ! Ja ,just ja, det var du som trodde att mamsen hade köpt sin Rasmus av dig i Hällby , va ? Du hade också sett annonsen på Sigge i kuriren har jag för mig ! Trevligt att råkas :-)

Du är så välkommen till vårt gäng här på hittekatter….förstår din oro o förtvivlan över att misse varit borta så länge..men ge inte upp än..positiva överraskningar händer..det var inte länge sedan jag tog del av en annan mattes glädje när hennes misse åter var hemma igen efter en lång tids frånvaro…
Vi håller i tummarna för att ni snart får vara förenade igen!
Sidentass

#7# Hi, hi ja, det var jag. Det lät så lika som den damen sa för 13-14 år sedan så jag trodde det var din mamma som köpte kattungen av oss. Men jag bor inte i Hällby nu längre.