Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttips-råd
Läst 2649 ggr
tervmatte
0

Kattbädd till förmån av Kompis

Idag fick vi hem en kattbädd som vi beställde från Sofia, genom Kompis hemsida.

Och jag måste säga att jag är imponerad. Den är superfin och mjuk och skön. Verkligen jättefin!

Våra kissar slåss redan om vem som ska ligga i den :-)

Här kommer modellen Cookie:

SDC11299.jpg picture by tervmatte

SDC11303.jpg picture by tervmatte

SDC11304.jpg picture by tervmatte

russin
0

Myyysigt:)

Wikipedia
0

Tror det är dubbel glädje här: Katthemmet Kompis får en välbehöv peng och Cookie får en supermysig liggplats. Funderar själv på att köpa en sådanadär "hink" de verkar mycker uppskattade Skrattande

ksofia
0

Ja, jag syr så svetten lackar:). Det var väl ingen som kunde ana att det skulle bli så populärt, men det är många som vill bidra på detta sätt. Jag har i skrivande stund sytt 20 bäddar (de tre senaste väntar på betalning så de kan skickas iväg). Har nya beställningar på ytterligare 12 st och några ytterligare som ännu inte bestämt vilka färger de vill ha. PUST!  Roligt att det blir mycket pengar till Kompis!

Ni har väl sett att även Mison syr bäddar till förmån för Kompis. Hoppas att hon också syr för allt vad tygen håller:). Hennes bäddar är ju också mysiga.

Roligt med bilder på fin kisse i "min" bädd!:)

SaraMargareta
0

Den såg verkligen toppenskön ut. Vad duktig du är ksofia.

mia-sofia
0

#3 Misons bäddar är oxå vackra..

SaraMargareta
0

ja misons bäddar ser ut att vara minst lika sköna

miasofia
0

Ja det är dom, helt underbara.

Engla
0

Våra katter ÄLSKAR Sofias underbart fina och välgjorda byttor! Skrattande Sofia är fantastisk duktig. Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Gullimat
0

Väntar med spänning på Hamnkatternas

miasofia
0

Tur att vi alla har olika smak när det gäller bäddar..Flört

Engla
0

# 10 Vad menar du med "tur att vi alla har olika smak…"? Glad

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Hawknestgrove
0

ja katterna, alltså. Det som är mest poppis här av alla klasser, är den lilla trånga hyllan högst upp på klösmöbeln.

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

ja Tudor älskar sin Bumbisbädd men ibland så kan man hitta någon av missarna i en bytta med. Det går i vågor var de vill ligga. Tror mycket beror på var de står och vilket humör missarna är på;)

//Pia

miasofia
0

#11 Menar förståss katterna här hemma, ibland gillar dom trånga bäddar eller inga alls.Skrattande

maggan47
0

och vill katterna växla mellan bäddar, beroende på humör, är det bara att köpa några av varje sort, har jag gjort, byttor, bumbisbäddar m.fl i varje rum, och kattterna trivs, och pengarna går tillbaka till andra katter, så köp

Maggan47