Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketterkatthem-katthjälpsföreningarjour-akut-stödhem
Läst 1110 ggr
Hawknestgrove
0

Hjälp, minne som en guldfisk!

Fick ett tjockt fint brev idag med söta virkade fantasifigurer och tre vackra armband från en person i Skara! Vilket nick har du och till vem vill du att behållningen skall gå? JAg har ju PMat dig här inne, men närminnet är kort men bra!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Puma77
0

Ha ha Gunilla inte alltid lätt att hålla isär alla;)

//Pia

Hawknestgrove
0

ja jag vet, att jag skickade kattmynta och virkbeskrivningar, har lltså ett riktigt namn, men jag vet ju att personen är här inifrå´n fokus……

Tizzla
0

Skrattande Som straff får du nu gå igenom alla dina skickade PM Flört

Hawknestgrove
0

Inte lätt när man slänger……

Hawknestgrove
0

ger upp…..

Tizzla
0

Tungan ute

Hawknestgrove
0

Ok får jag ingen klarhet i det, så går behållningen 50/50 till Eslövskissarna och Crisses  katter.

monsi
0

Gunilla det är väll inte Tizzla?

Tzzla har en skum tunga ute.

Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute

Utan djur är livet inge kul!Glad

Hawknestgrove
0

ja men jag hittade ingen tizzla bland alla mina pm…..

Hawknestgrove
0

Ok, strunt samma. Nu är det UMBALA time och så ska det virkas lite och i morogn så är det skärmfri dag. Den som känner igen sig får väl ge sig tillkänna via PM…..

Tizzla
0

Nä det är inte jag som har virkat, har inte den förmågan tyvärr!Skäms

Var bara tvungen att retas lite…tur för Gunilla att hon slänger sina gamla PM…så hon slapp gå igenom dem…Flört Fast det hade ju varit bättre om "den efterlysta" hade dykt upp och gett sig till känna!

MewTwo
0

Men det har nog blivit besvarat efter din rubriksättning, Hawk? Hur ska nån utifrån den här rubriken om ditt minne veta att du efterlyser en leksaksvirkare?

Om du skrivit "Vem har virkat en vad-det-nu-var" eller "Vem skickade x + y-saker?" så hade det nog nappat bättre!

(Sen var ju jag så nyfiken på ditt minne så jag läste i alla fall! Ähum man har ju lite svårt att tro att du som har koll på så mycket verkligen ska ha chans att skylla på guldfiskformaterat minne? Det är nog bara lite överfullt på ditt stora minne?!!  =^:^=  )

Kramar Mew2

Tizzla
0

#12 Instämmer på alla punkter, verkar som om den där Gunilla har koll på det mesta (utom möjligtvis vad hon skulle sätta för rubrik härSkrattande)