Nu har vi bokat en liten gosse!
Idag var vi på Stocholms katthem och bokade lille Ahmed. Så spännande att jag knappt kan sitta still!
Grattis!!

Underbart! Har du någon bild på charmtrollet? 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Vilken sötnos! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Hittade en ljuvlig video på Ahmed och hans mamma + syskon från katthemmet. Han är så fin!
Jag gissar att det är han som ligger litet bakom skynket.
Lycka till i ditt nya hem nu lilla Ahmed och lyckokramar även till matte och Husse…
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

En sån sötnos.. 

Oj vad den lilla paddan som låg brevid Ahmed var lik Nova!! Nova har inte så mycket ljust i ansiktet bara. Annars var det exakt samma färger.
Jättefina allihop! =)
Pälsbollarna i Höganäs
Åhh vilka fina kissar och så stilig han är Ahmed.
Vet ni - när jag var yngre och började fundera på om jag skulle göra något annat, till exempel driva en verksamhet, så drömde jag alltid om att jag ville ha ett katthem. Det är bara pengarna som fattas, för drömmen har jag fortfarande och skulle man få en summa pengar så finns det alltid något hus man kan köpa och bygga om så att katthemmat är på bottenvåningen och boendet för mig på ovanvåningen.
Ser ni inte hur jag ler??? 

Ja, visst är det en fin film? Han var den sista kvar, annars hade det verkligen varit kul att träffa hans små syskon också.
Nu gäller det bara att Knytte här hemma förstår att det är kul med en liten kompis när han väl kommer.
#9: Låter som en bra plan, behåll den! 

Men vilken vacker kisse! Så roligt att ett nytt hem väntar honom..förstår att det känns mer än spännande och att tiden känns som en evighet innan det är dags!
Önskar er allt lycka till med den nya fina familjemedlemmen:-)

Tack snälla, och tack för alla tidigare lyckönskningar också. Imorgon ska jag åka och hälsa på igen 
Den lille busen får jag allt kolla in imorrn 

#13: Bra, hälsa honom från mig. Hoppas att ni gillar varann! 
Grattis till tillökningen och lycka till med svartnosen, Maja :)

vad kul att en till katt fått ett permanent hem! grattis till den nya slavdrivaren. 
Morgaine: det låter ungefär som en dröm jag oxå har. ^^
(lite OT kanske) inte långt från där jag bor finns ett slags kollektiv i en gammal gård där varje familj har egen lägenhet, men man delar stall och ridhus osv. Jag har länge tänkt att det skulle vara kul att göra något liknande med ett katthem/djurhem. Då kan man åka iväg på semester lite lättare, och man har mer resurser att ta hand om katterna, än om man är själv.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Nu är tyvärr söta Ahmet avtingad, då blivande hemmets egen katt blivit väldigt dålig, se Knyttet på sjukhus.
Hoppas verkligen allt ordnar sig.

#17: Tack snälla! Känns hemskt tråkigt alltihop, både att vi inte får hem honom som vi längtat efter och att vår Knytte är så dålig. Hon verkar göra framteg dock, i natt hade hon till och med ätit lite.
Skönt att höra att hon gör framsteg! Här håller familjen tummar o tassar för att hon snart ska vara hemma igen!
Ojoj håller tummarna för att allt ordnar upp sig för er!

Tack! Nu är hon hemma igen, och faktiskt riktigt pigg. Sover lite extra, men annars är allt precis som det brukar.
Såg att lille Ahmet blev bokad snabbt av någon annan, det förstår jag.