Men Sigge snälla hjälp honom!!
Jag kan ju inte kopiera å klistra in som jag vill så kortet kommer ju inte med. Finns på KKS hemsida under akuta katter. Tror inte det finns nåt om denna kisse här.
[Sigge söker AKUT stöd- eller permanenthem Han bor sen mitten av november-09 ute eftersom Sigges husse avlidit eller hamnat på hem. Grannar matar honom men Sigge vill så gärna komma in i värmen. Han är några år gammal och saknar svans och ett öra antingen född så eller något som hänt när han var liten kattunge. Sigge vil gärna ha ett eget hem igen! Sigge vil gärna ha ett eget hem igen! Akut uppdatering 30/1 -10 Länsstyrelsen har anlitat en jägare som satt ut en fälla för att fånga in och skjuta Sigge. Mataren har nu ringt till jägaren för att avvakta med avskjutningen. Nu måste Sigge få ett hem, hjälp tama katten Sigge. Har du någon varm plats för denna herre så hör av dig snarast till Birgitta A!](Sigge söker AKUT stöd- eller permanenthem Han bor sen mitten av november-09 ute eftersom Sigges husse avlidit eller hamnat på hem. Grannar matar honom men Sigge vill så gärna komma in i värmen. Han är några år gammal och saknar svans och ett öra antingen född så eller något som hänt när han var liten kattunge. Sigge vil gärna ha ett eget hem igen! Sigge vil gärna ha ett eget hem igen! Akut uppdatering 30/1 -10 Länsstyrelsen har anlitat en jägare som satt ut en fälla för att fånga in och skjuta Sigge. Mataren har nu ringt till jägaren för att avvakta med avskjutningen. Nu måste Sigge få ett hem, hjälp tama katten Sigge. Har du någon varm plats för denna herre så hör av dig snarast till Birgitta A! )
ja detta är hemskt:((
puttar denna, Sigge gubben då .(

Finns inget kks stödhem någonstans i Sverige
#3 har ingen aning, jag blir så ledsen om han ska behöva skjutas jag hoppas innerligt att Sigge få komma hem till nån och fortsätta leva… Jag var in å tittada på KKS hemsida och fick se detta, en helsvart kisse verkar det vara dessutom, som jag är så svag för. Lilla Sigge han får inte dö
Någon som vet om Sigge är kastrerad?
#5 Ja, det står att han är kastrerad.
puttar denna igen, snälla finns det nån hjälp för denna fina kisse 
puttar för fina Sigge
Om det finns någon som kan transportera honom till Skurup(Skåne)
eller i närheten av skurup. kan han få ett stödhem här. Det finns hjärterum o ett antal katt kompisar som välkommnar Sigge
men snälla nån så underbart, hur får man snabbast tag på Birgitta? Jag blirl alldeles till mig av iver ju….. Jag ska kolla, har ju hört att det är sisådär med mail men Naquita kanske vet..
Håller tummarna för att lilla Sigge får komma till Barbro55!
#9 birgitta.axelsson@kks.nu skynda dig att maila till henne Barbro
har du mailat Birgitta Barbro55?
jag har mailat Birgitta o hoppas på svar från henne
Sigge i Bergkvara måste få komma in i värmen o få en chans till ett fortsatt värdigt liv
(tänk om alla hemlösa katter kunde få det)
15.Åhh så bra att du vill hjälpa stackars Sigge hoppas Birgitta svarar snabbt!
Sorglig historia detta! Tänk om kissen kunde få komma till dig #9!! Transportfrågan brukar alltid lösa sig på något sätt.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Men oj så underbart att du kan ställa upp Barbro55! Hoppas nu allt går i lås så Sigge får komma in i värmen.

Kan inte se det står att han är kastrerad
Om Sigge:
Ja
Nej
Kastrerad

Vaccinerad

Id-märkt

Född
?2005?
Besöksort
Bergkvara
#19 Klicka på Birgitta A. Leta upp Sigge och klicka på hans namn. Där är förbockat i en ruta att han är kastrerad.
Det syns visst inte när jag kopierade ???
Herregud hjärtat brister ju när man ser honom på fotot.

Jag har också läst att Sigge är kastrerad, vaccinerad och ID-märkt.
Så han är fixad och färdig.
Tack Barbro55 att du blir stödhem till Sigge.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Åh men så bra att du har mailat henne men hur går det då har du fått nåt svar ännu, så det inte händer Sigge nåt menar jag?!

Så bra Barbro55 att du kan erbjuda Sigge ett hem
Jag har fått mail från Birgitta,o svarat henne om hur mina katter bor mm
jag glömde att ge henne telenr igår,men nu har hon fått det
underbart:D
#26 åh men tänk om det kunde ordna sig för Sigge. Hur många katter har du?
Hej alla som kanske undrar, jag har 20 st katter
alla är lika välkommna,kolla min personliga sida där finns lite info
Här i Skurup (Skåne) myser vi innomhus nu, ytterligare en snöstorm rasar utanför huset.jag har lust att emigrera till ett varmare o snöfritt land…..jag är SÅ trött på snö o vinter nu.
Åh jädrar anåda, det var inte dåligt det inte. Är det dina alla eller är det stödhemskatter med?
ja jäsiken du
Två av dom kom hit som stödhems katter från Lisbet på KKks
men vi har behållit dom själv.. så alla katterna är MINA
du har fina katter, var in å tittade på ditt fotoalbum:
Inget hört än om Sigge?
nu har jag pratat med Birgitta.Hon ska ta reda på om någon kan transportera ner Sigge från Bergkvara till Skurup
#34 tjoho så bra om Sigge får komma in

Du är en klippa Barbro55!!
Kanon att Sigge får ett hem hos dej, tänk så gott för honom att få komma in i värmen:-)