Levande flådda katter och hundar i Kina
Snälla ni! Gör er röst hörd. Detta är något som alla borde reagera mot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Debattia
Den skygga kattens hemsida!

Absolut. Detta är bara så outhärdligt grymt!
#0 Jag har redan gjort en tråd om den namninsamlingen här inne tidigare (den hette Flås levande), men ni som missade den se till att skriva på den nu!
ja detta har ju pågått en tid där i Kina, frågan är väl när det kommer att sluta om det nånsin kommer att göra det.. Fy fan detta är så nedra vidrigt så jag vet inte vad jag ska skriva om det, blir så ledsen å frustrerad när jag tänker på det…….
Dom gör det med alla sorters djur… Jag såg en film med hundar som ylade i smärta…
Jag suckar bara, för jag kan inte göra annat… Om jag tillåter mig själv att reagera på det, så är det ingen som vill vara i närheten av mig, var så säkra…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
Det är ett hemskt klimat som råder i Kina när det gäller synen på djur. Har också sett olika filmer där grymheten inte visste några gränser. Det gällde hundar som sedan skulle serveras som mat. Glömmer det aldrig.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"
Om man klickar på länken till insamlingen, får man se några bilder då? Jag har sett mer än tillräckligt av det där förfarandet, och står bara inte ut med mer. Men jag vill gärna skriva på (om jag inte redan gjort det, har skrivit på några stycken).