Till förmån för svalövskatterna?
Hej!
Vi har ett problem med svalövskatterna. Vi har inga pengar. Den där kvinnan vars katt vi räddade, vill tydligen inte betala (FY! snål j*****l ) för veterinärvården vi såg till att den fick. Så inga nya pengar har kommit in. Vi betalar ju en hel del själva oxå, och så har ju snälla människor bidragit till insamlingen.
Men det finns ingen som hade kunnat tänka sig att göra saker som säljs till förmån för dessa katter.
Vi själva är inte så kreativa, och jag vet att om jag skulle försöka göra något så blir det ändå fult och ingen skulle vilja köpa det. Har ingen symaskin för den delen heller. Plus att jag inte har tid. Det är väldigt mycket i skolan den här terminen.
Jag bidrar gärna med pengar till material om det är någon som vill använda sina hantverksmässiga skills till förmån för svalövskissarna. ^^
Vet ju att det är många som jobbar för fullt och att alla pengar redan går till hemlösa katter, men det skadar ju inte att fråga. :)
/Johanna
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag har en auktion på tradera där vinsten ska gå till svalövs katterna
Jag är så ledsen att min lilla ekonomi inte räcker till att hjälpa dig:( Jag skulle så gärna vilja, men allt går till djuren hemma nu.
Hoppas andra som har möjligheten, vill hjälpa:)
ja det är så hemskt att det ska var så dyrt med vetbesöken, det kostar ju mycket pengar det…

Dags att göra en insättning till välgörande ändamål
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
puttar denna med

har missat att folk har skrivit här :P
Tack söta ni!
Nu blir katterna glada när de kan bli snipp-snippade :P
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
puttar för pengar åt Svalövkatterna