Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikett: kattberättelser
Läst 1200 ggr
siberlina
0

3 miljoner till stockholms katthem

alldes nyss blev jag så himla glad, för på nyheterna berättade dom att stockhoms katthem i västberga har fått ett arv ¨p¨å 3 mille, dom är så värda detta , för detta katthem sköts så otroligt bra på alla sätt….jag blev så innerligt glad

Ankie
0

å herre jävlar va mycket pengar, underbart!!! :)

Alexej
0

Fantastikt! Det skulle räcka för att kastrera ca 6000 katter!

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

siberlina
0

alexej det kanske vore en bra ide , så kanske det inte skulle finnas så många hemlösa katter

xray
0

Vad kul!!! Verkligen välbehövda pengar.

Pälsbollarna i Höganäs

Engla
0

Wow, helt otroligt! Verkligen ett bamsegrattis! Kyss

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Wikipedia
0

Att det dröjde så länge innan det kom ut i nyheter, det står om det på Sthlms Katthems hemsida redan 09-08-07.

FANTASTISK gåva oavsett!!

Citerat från Nyheter den 09-08-07:

"Meddelande från föreningens styrelse:
Som framkommit i media har föreningen, till vår stora tacksamhet och glädje, ärvt tre miljoner kronor av en kvinna som ville stödja vår verksamhet. För Stockholms Katthem, som f.n. bedriver verksamheten i en sliten, barackliknande byggnad, betyder det att vi kan känna mindre oro för vad som händer när vårt rivningskontrakt löper ut."

siberlina
0

tänk att det finns så snälla människor,det är underbart

johnnys girl
0

#6 Det är korrekt att nyheten kom ut redan i somras och det var en del skriverier då. Dagens reportage var en uppföljning av typen Vad hände sedan?

Klippet kan ni se här:

http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1470898

Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

siberlina
0

jag har helt missat det , det var först nu ikväll som jag såg att johnnys girl var med på tv på katthemmet…som pratade om katthemmet

siberlina
0

synd att inte stället fungerar för det ligger ganska bra till nära essingeleden ,men endå på ett lungt ställe,,det är lätt att ta sig dit