3 miljoner till stockholms katthem
alldes nyss blev jag så himla glad, för på nyheterna berättade dom att stockhoms katthem i västberga har fått ett arv ¨p¨å 3 mille, dom är så värda detta , för detta katthem sköts så otroligt bra på alla sätt….jag blev så innerligt glad
å herre jävlar va mycket pengar, underbart!!! :)
Fantastikt! Det skulle räcka för att kastrera ca 6000 katter!
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

alexej det kanske vore en bra ide , så kanske det inte skulle finnas så många hemlösa katter

Vad kul!!! Verkligen välbehövda pengar.
Pälsbollarna i Höganäs

Wow, helt otroligt! Verkligen ett bamsegrattis! 
/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis
Att det dröjde så länge innan det kom ut i nyheter, det står om det på Sthlms Katthems hemsida redan 09-08-07.
FANTASTISK gåva oavsett!!
Citerat från Nyheter den 09-08-07:
"Meddelande från föreningens styrelse:
Som framkommit i media har föreningen, till vår stora tacksamhet och glädje, ärvt tre miljoner kronor av en kvinna som ville stödja vår verksamhet. För Stockholms Katthem, som f.n. bedriver verksamheten i en sliten, barackliknande byggnad, betyder det att vi kan känna mindre oro för vad som händer när vårt rivningskontrakt löper ut."

tänk att det finns så snälla människor,det är underbart

#6 Det är korrekt att nyheten kom ut redan i somras och det var en del skriverier då. Dagens reportage var en uppföljning av typen Vad hände sedan?
Klippet kan ni se här:
http://www.tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/stockholm?videoId=1.1470898
Ständig uppassare till griniga Luffar´n, Snygga Smilla, Busiga Mina, Skygga Tingeling, Charmören Flea och hunken Roffe.
Volontär på Stockholms Katthem
www.katthemmet.nu www.svekatt.se

jag har helt missat det , det var först nu ikväll som jag såg att johnnys girl var med på tv på katthemmet…som pratade om katthemmet

synd att inte stället fungerar för det ligger ganska bra till nära essingeleden ,men endå på ett lungt ställe,,det är lätt att ta sig dit