Bunden i skogen
Kattunge hittades hårt bunden med ett plastsnöre runt halsen vid ett träd i skogen i Eskilstuna. 
Ytterligare ett bevis på att det är alldeles för farligt att ha sin katter/kattungar ute ensamma.
Kastrering är Aoch O i arbetet med att minska på de hemlösa katterna
Åh saknar ord för såna satanistiska elaka handlingar! Precis som vi såg på lille Nyårskatten! nån hade ju klippt hans morrhår!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
FY!
En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket.
*Nalle Puh*
Finner inte ord för detta horribla. 

Hemska tanke men…Tror inte jag skulle dra mig för att göra exakt likadant med den som gjorde detta om jag visste vem det var.
Jag förstår inte vad det är för fel på folk
.
Jag förstår inte heller hur dom som fann katten först tänkte släppa den så den "kunde gå hem" - dom borde förstå att den var rejält medtagen !!! Tack och lov var kissen förståndig själv att be om hjälp…

Finns knappt ord för att beskriva hur illa det här är. Men jag vet vad jag skulle ha bundit fast runt trädet om jag hade fått tag i personen… 
Pälsbollarna i Höganäs
Fy sjutton! Vilka vidriga fega äckliga typer det finns, man blir mörkrädd..
Och av den anledningen skulle jag aldrig våga ha mina katter lösa utomhus.
Varför GÖR människor så??? Var i h*lvete finns samvetet? VARFÖR klarar man inte av att skilja på rätt och fel??
Snart vetefan om man själv vågar gå utanför dörren.
Fruktansvärt

Enligt tidningen var den bunden runt trädet, säkert ägaren som bundit fast den. Fruktansvärt att hon inte förstod och bara ville gå därifrån.

Mållös!!!! Vad jag känner för folk som gör sådana handlingar lämpar sig inte i skrift!! Huuur i hel**ke är man funtad där uppe för att kunna göra något så horribelt!!!
Såna borde behandlas lika
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....