fortfarade saknad
vart ligger hallonbergen? Skriv på kattpolisen med. Har du varit in på katthemsidorna å tittat efter din fina misse? Satt upp lappar överallt, kollat med grannarna å deras uthus eller bodar eller garage eller vad det finns för nåt…. Så hemskt när de försvinner så där
Hallonbergen är en förort i Stockholm, lite nord…nordväst?
*NAW*, lilla hjärtat!
EN sådan godisprins du är!
Var kan du hålla hus?
Spring nu hem till mor din, hon är orolig för dig!
Det blir ju vi här inne också!
Så, skynda dig nu och spring hem…
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.

Liten sötis! Hoppas någon får korn på honom snart så han kommer hem igen. Det som ligger er lite i fatet är hans färg, vita katter är lite speciellt och det skulle tyvärr inte förvåna mig om någon tagit hand om honom (läs stulit honom). Man får även lusläsa säljes-annonser. Iofs är han öronmärkt och borde inte gå att sälja så lätt då. Men folk känner ibland ingen gräns vad de kan lura i en ev köpare.
Håller tummarna att han snart kommer till rätta igen!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
Underbart söt liten kisse. Har du lagt in efterlysning hos Stockholms Katthem och på Blocket? Annars lappar lite överallt med avrivningsremsor med ditt telnr så man lätt kan ringa.
Hoppas så du snart finner din fine kisse.
hallonbergen är en förort till sundbyberg ,nämner även solna då den ligger i närheten bara 2stationer från hallonbergen för råsunda känner väll det flesta till som tittar på fotboll ock jag misstänker desamma att han är stullen men mitt liv är förstört av 4månader av saknad för alla vet vad ett kattspinn kan trösta om sådna mäniskor kunde förstå vad dom skadar min jul blev inställd även nyårsfiradet satt ensam hela jul ock nyår ock grät för jag trodde då han var innekatt ock kastrerad öron märkt har även haft agria i11år betalat varje år men så fick jag dåligt med ekonomin missade att betala såfick jag inte försäkra om honom för han varför gammal sa dom.men vad jag menade trodde jag var skyddat mot de flesta faror men icke tydligen.