Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etiketttill-minnet-av
Läst 1630 ggr
sophie-hedenberg
0

Sheba våran bebis kom aldrig hem...!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

tänker på min lilla kisse Sheba som hon skulle få heta,och ville bara säga att jag tänker mycke på henne och undrar va de va för IDIOT JÄVEL som stal henne, det va grannarnas kisse som fått ungar som bor 4 hus bort från mig,och ingen vet nånting vart hon tog vägen 3 dar efter hon försvann så skulle vi ha hämtat henne… jag är jätte ledsen för de och hoppas att IDIOTERNA som tog henne ser till att hon mår bra,,,,miss you lilla sheba !Rynkar på näsan

ps, bilden är tagen med telefonen…

Josefa
0

Men lät uppfödaren kattstackaren gå ute?

Lena
0

Hur gick det till när hon blev stulen? Det borde väl gå att polisanmäla tjyven tycker man? Kattungar bör inte få gå ut ensamma, så det hoppas jag inte skedde. Särskilt inte i rådande vinterkyla. I så fall kan vad som helst ha skett.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sophie-hedenberg
0

det va i sommras hon försvann,och kissarna fick vara ute på deras baksida. med knä högt staket. och dom är inga uppfödare utan deras katt kom hem och va dräcktig men den katten är kastrerad nu, jag har faktiskt inte tänkt på att polis anmäla men lappar satte jag upp över hela vivalla här i örebro men inge resultat vad ska man göra jag hoppas iaf att hon har det bra .och hon har en täckning som man känner igen så är hon ute katt och finns i närheten så känner jag igen henne …!

chigak
0

Men är du säker på att någon tagit henne då? En liten kissebebis kan ju få för sig att utforska något spännande och gå vilse. Hoppas iaf också att kissen mår bra!

sophie-hedenberg
0

det va de dom sa till oss att nån tagit henne inte att hon sprungit bort själv  kidnappad… men igentligen hur kan dom veta det då??om dom vet att hon blev stullen då måste nästan dom veta nånting mer.. nä det här är ingenting jag vill skriva här vem som hälst kan ju läsa det här och då vill inte jag visa det öppet att jag är misstänksam på nått konstigt sätt eller vad jag är…. men letandet är inte över hon kanske inte ens är kvar i vivalla lilla sheba

Lena
0

#5 Tråkigt att kissen bara försvann. Det är alltid så jobbigt att inte veta vad som hänt. Hon var väldigt söt den lilla tjejjen. Förstår att du är ledsen.

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

sophie-hedenberg
0

Tack..!GladRynkar på näsan

tuska
0

kan det vara så att ägaren fick tag på annan köpare och lättas va att säja den är stulen. Det blev min magkänsla.

sophie-hedenberg
0

absolut kan det vara så tanken har slagit mig ettt par gånger men varför då undrar jag då??jag såg ett långt kärleksfullt liv ihopp med henne det va iaf veldigt jobbigt va lååg läänge efter de…Rynkar på näsan

Josefa
0

Små kattungar är också ett lätt byte för fåglar om de lämnas utan tillsyn ute.

sophie-hedenberg
0

vadsom hälst kan ha hänt men det känns som dom inte berättar hela saningen för mig,, varför ,det vet jag inte …trist

Sidentass
0

Usch så tråkigt detta..kissen är ju så fin..hoppas av hela mitt hjärta att misse mår gott nu var hon nu är..

eva-lina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vilken jätte söt katt unge ja jag säger desamma för jag tror dom har medvetet tagigt min katt prins -emil också nu skriver jag ordet idioter är dom som gör på detta vis jag hoppas såna mäniskor får tillbaka med samma mynt någon dag men undrar om dom har ett samvete? önskar att du får din kisse tillbaka ändå för underverk kan innfalla när man minst annar .kram från eva-linaSkrikandes

Wikipedia
0

Utan att nämna mer kan jag berätta att jag var med och letade efter söta Sheba, då jag bara bor 2 hus bort från där hon föddes.

Året innan försvann hennes syster från en tidigare kul, Adidas heter hon väl? Men hon är hemma igen hos deras gemensamma mamma.

Det är underbara katter, alla supersöta i svartsmokesköldpadd. Nu är mamma och äldre syster kastrerade så det kommer inga fler ungar.

Sophie: Förstår verkligen att du saknar henne, det är hemsk att förlora en misse man tycker om och vill ge ett hem!

Kanske är det ett falskt hopp, men Adidas (tror äldre systern heter så, rätta mig om jag har fel) var ju borta jättelänge. Kanske kanske finns det en liten Sheba som kommer hem en dag?

Kramar

Lena
0

#14 Det verkar ju som de skulle behövt se över hur de håller kattungarna om det hänt flera gånger att kattungar förvunnit från kullen. Förbättra tillsynen helt enkelt. Bra att de har kastrerat honkatterna nu i alla fall, då lär det ju inte återupprepas.

sophie-hedenberg
0

#14. japp stämmer bra de, oj va leskigt de blev nu då!!eehhh… ja då känner du till den historien om lilla sheba…ja jag hoppas hon kommer tillbaks en solig dag och att hon mår bra och har haft de bra..

kram