Hittekatter iFokus

Hittekatter

Läst 3076 ggr
marie-b
0

Stöd 9Liv; Örebrokatter till Norrköping

Vet att den nystartade föreningen i Norrköping 9Liv ska försöka ta sig an 7 av Örebrokatterna.

Dom är alldeles nya så jag vädjar till er att hjälpa dom med ett bidrag så att de kan ro det här i land.

Det känns extra angeläget då det andra katthemmet i stan Fiahemmet inte skulle ställa upp  på sådana här hittekatter.

9Livs bankgiro är 430-7823

9Livs Hemsida

Issa
0

Det är Falukatterna du menar. 9 Liv kommer att få en rivstart igång. Får både jourhem och jourkissar. Heja!

SamanthaJones
0

Ja 9 liv har fullt up.. de har hjälpt  mig med 1 kisse ifrån Crisse och sen ev mina katter ifrån skänninge får hjälp av dem i morgon! <3

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

brutt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi får stödja 9 liv så gott vi kan.Lön nästa vecka.

marie-b
0

Det är rätt att jag menar Falukatterna men det var tydligen Örebro som kontaktat dom.

Hjälp behöver dom i vilket fall som helst.

brutt
0

putt!

Issa
0

Idag kommer kissarna!

Lena
0

Nu är insamlingen även inlagd under Godkända insamlingar.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

ksofia
0

9Liv har fått en slant från mig. Lycka till!

Denna kommentar har tagits bort.
Imasy
0

puttar denna lite granna :)

pia-app
0

Tack för bidraget ksofia.

Veterinärtid är beställd till lördag och vi hoppas att vi har fått ihop tillräckligt med pengar för att kunna ta med alla 7 då.

marie-b
0

putt

essut50
0

Har satt in en slant till båda två…

" En smula nyfikenhet håller oss unga"

"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Martina747
0

putt

marie-b
0

putt

filippa45
0

Skickar en slant i morgon. Hoppas att flera andra gör detsamma

tuska
0

ett bidrag från mej är på G

marie-b
0

putt

filippa45
0

I morgon får kanske många lön och kan skänka ett litet bidrag till 9 Liv.

marie-b
0

putt

filippa45
0

putt

marie-b
0

putt

marie-b
0

Puttar upp för jag vet att de behöver mer bidrag för att kunna ta sig an alla 7 katterna.

tuska
0

Hur mycket har de nu fått in då ?

pia-app
0

Hej

Vi har tills idag fått in 1100 kr och vi tackar så jättemycket för det. Vi har varit iväg med två av katterna för besiktning och vaccination och deras kastrationer kommer vi att ha pengar till. Men det finns 5 till härnere som vi skulle kunna ta över (Örebro katthem är fortfarande ansvariga för dom) om vi hade mer pengar. Vi har ytterligare tre katter i stödhem som ska vaccineras och kastreras och det är vad vår egen budget klarar just nu.

Kan också berätta att de två som vi varit hos veterinären med har börjat komma fram och kelar och gosar riktigt mycket med stödmatte. Förutom skabb var de fina sa veterinären, behöver bara äta upp sig lite.

Vi hoppas alltså fortfarande att vi ska kunna ta hand om de övriga fem som är härnere i Östergötland.

tuska
0

Putt för lite mera pengabidrag till missarna

filippa45
0

Putt  idag igen

pia-app
0

I dag har vi fått in ytterligare 350 kr och tackar för det. Nu kommer vi snart att kunna ta två till av katterna.

pia-app
0

Hurra och tack! vi har fått 500 kr till så nu är två katter till våra (fyra sammanlagt). Nu är det tre kvar men vi lever på hoppet om lite fler bidrag.

Pia

marie-b
0

Vad kul att det har hjälpt lite med bidragen. Sätter in en liten slant till och hoppas att fler kan göra det så att de sista tre kan tas över också

filippa45
0

putt

marie-b
0

putt

Hawknestgrove
0

Putt från oss med….

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Lena
0

Den här insamlingen har inte uppdaterats av de ansvariga sedan 09.10.02. Utgår därför ifrån att insamlingen är avslutad.

(För att en insamling ska få ligga kvar på sajten krävs att arbetet med katterna uppdateras kontinuerligt på forumet.)

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

pia-app
0

Ursäkta att vi missat det. Det är så mycket med att starta en förening så vissa saker har vi missat. Vi förstår att insamlingen räknas somavslutad och vill tacka för de bidrag vi fått. Jag har skrivit om katterna i en annan tråd men jag berättar lite här också

Katterna Yizo,Yuno,Kiwi,Kexet,Kurry och Tuss mår bra. Tre av katterna är riktiga kelgrisar och tre är lite skyggare men går framåt hela tiden. Yuno har blivit lite rosslig igen så hon ska till veterinären på lördag.

Yizo,Yuno och Kurry finns på vår hemsida www.9livöstergötland.webb.se