Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettkattprat
Läst 1669 ggr
pipiz
0

det börjar bli kallt nu!

tänker på de stackars hemlösa kissarna som går ute..har de mat? fryser de inte om tassarna? de kanske har hosta och rinniga ögon och nos..stackare…

såg en sida om fina kojor man kan bygga till hemlösa katter,kika in här:

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp?article=19.13418946

tänker på er alla hemlösa katter!!!

Hawknestgrove
0

puttar upp. fint!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

xray
0

puttar!!!

Sidentass
0

Ja..man blir bekymrad på allvar för alla de stackars hemlösa missarna som går därute o fryser nu när de börjar bli kallt på allvar..puttar upp…ser ut som väldigt fina beskrivningar..ska spara det själv också..ifall att det skulle behövas..

pipiz
0

nu är det mörkt och kallt ute och vinden viner i knutarna,stackars katterna…*brr*Gråter

maggan47
0

den här tiden lider jag verkligen med katterna, kylan, vinden, brist på mat, önskar så att fler får komma in, än vad det gör, eller skydd i alla fall, mot värsta bitande kylan, och lite mat i magen

dessutom fanns på denna sidan en massa information om katthem .m.m i Sverige

Maggan47Gråter

pipiz
0

#5 ja man önskar man kunde ta en sisådär 10st …

pipiz
0

MINUS 8,5grader nu!

*stackars missarna ute…*

zakko
0

här blåser det för fullt och är 13minusgrader just nu…tänker på alla hemlösa katter som fryser där ute….Rynkar på näsan

Ankie
0

här i Bollnäs har vi -25

zakko
0

#9 åh*tappar andan*

läste att särna ska få ner till MINUS 44grader nu i veckan!!

min syster va där i jul,då hade de MINUS 36…..*BRRRRRR**

hoppas INTE det finns några hemlösa där…Gråter

russin
0

Här är -17 grader nu, så min hund har gått i ide - jag får gå ensamna promenader, för hon vil bara gå kortisar.

Här är oerhört sällan jag ser katter som verkar hemlösa - tack och lov - och senaste tiden inga katter alls (trots att här finns många katter) så jag hoppas dom är inne i stugvärmen.

zakko
0

#11 ja det får vi hoppas!!Glad

Ankie
0

i Bollnäs vet jag att de står på kö för att få komma in på katthemmet

Lena
0

Ingen höjdare med den här vargavintern - särskilt inte för alla hemlösa katter. Som tur är har vi inga hemlösa katter här i omgivningarna, inte som jag känner till i alla fall. Fast det finns ju gott om dem på andra håll i landet.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

cala01
0

-22 i Söderhamn, finns säkert några stackare ute.

Ankie
0

men alltså nu är det -28 här i Bollnäs. Kallt som attan ju….

Lena
0

I Dalsland är det runt minus 15.

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

cala01
0

Börjar bli milt nu -20, det är väl växthuseffekten.

zakko
0

putt

Lisabell4
0

Bra när det e enkelt!! http://goteborgskatthjalp.blogspot.com/ finns ett på denna bloggen också. och instruktioner till ett riktigt hus här: http://www.alleycat.org/NetCommunity/Document.Doc?id=36