En Tanke angånde Kompis!
En tanke.
Det händer så mycket nu på kompis vore bra med en ren uppdaterings tråd.
Tänker en låst tråd med bara info o länk till bloggen.
Ni Medarbetare skriver ex nu kommer TV4 o interjuvar.
12st katter o namnen är åter funna, den o den är hos vett, den o den har kommit från vett.
En updaterad lista på saker som behövs.
Som det är nu är det svårt för de som inte följt det hela att hänga med o veta vad som sker.
Folk orkar inte läsa över 400 inlägg för att veta vad som hänt o är på G.
Vad tror ni om den iden?
En låst uppdaterings tråd där bara Medarbetare kan uppdatera.
Bara en liten ide.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Det låter bra men det jag hellre vill veta det är vad folk har skickat, så att inte alla skickar samma saker. det är ju lite dumt om alla skickar kattburar men ingen skickar kattmats skålar om du förstår min dåliga liknelse 

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

# 1 Folk skickar allt möjligt och även om vi får mycket av en sak så behöver vi ju inte köpa in det längre fram utan kan lägga pengarna på att bygga upp katthemmet. 
#3 nu var jag lite mer kortsiktig i mitt tänkande
, självklart tror jag att allt kommer att komma till användning. men om alla köper sårrengöringsmedel men ingen köper paddar att använda för rengöringen så måste ni ju i alla fall använda pengarna för att köpa det. Så tänkte jag.

Just nu behöver vi mest:
Plasttallrikar (Som vi kan lägga blötmat på)
Förvaringslådor (Typ sådana som finns på IKEA)
Handsprit
Avmaskningsmedel
Virkon
Feliway (Både adapter och spray)
Kattmat: Royal Canin intestinal blötmat och torrfoder samt Hills ID blöt och torrfoder.
Tossar/skoskydd (Som man har på ytterskorna) 
#5 Angående förvaringslådorna är det bra om de är i plast och med lock. Hammarplast har också bra sådana. Stapelbara så att de tar liten plats.
Tänkte på detta igår när jag stod och sorterade 
/Lotta

Även sådana små i papper är bra för där kan hon lägga bomull, tops m.m. som hon kan ha i lillstugan och i kommande katthem. 

Jag tror också att det enklaste är (som Engla skriver) att var och en håller koll på katthemmets blogg och hemsida. Det vore alldeles för mycket att begära att allt skulle uppdateras även här också tycker jag. Det är nog med arbete att hålla egen hemsida och blogg rullande aktuell.
Om man är osäker på vad som behövs tror jag man enklast tar kontakt med de personer som finns angivna i de andra trådarna. Här är det Engla som är länken mellan hittekatter och Kompis. Hon får fungera som språkrör.
Men vi lägger ju ny tråd så fort som den andra blir för lång och då kan man ju göra erforderlig uppdatering i inledningen.
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
…och känner jag Sonny och Maritha rätt, så kommer de att se till att det som de får för mycket av och som inte kommer att behövas vid Kompis det kommer de att skicka vidare till andra katthem - så har de gjort förut.
Jag gissar att vi snart kommer att få se en uppdatering på behöver-listan också, bara de fått lite grepp om vad som kommit till Svalehult, eller hur?
Så det är nog bäst att försöka hålla allt detta i de trådar som finns.
Kram

Tänkte bara att det skulle underlätta litte för engla o de som enbart vill ha fackta.
Som skrivet bara en tanke.
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
#0 Vi försöker samla alla information, som har med kompis att göra, i en tråd. Om det blir flera trådar blir det endå svårare att hålla ordning på det hela.
Igår skrev jag en uppdaterad artikel där jag försökta sammanfatta dagsläget. I artikeln finns det även länkar till bloggen som Engla skriver och emailadresser för den som vill kontakta Katthemmet. Jag låser nu den här tråden och länkar till den pågående istället. Allt för att vi ska ha en chans att hålla ihop det hela. Glädjande nog är det en febril aktivitet till förmån för Kompis.
//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"