Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 1680 ggr
spiritedaway
0

Hemlös kisse i Luleå behöver hem

Har just fått en förfrågan om jag vet någon som kan tänka sig att ta in en katt i sitt hem.

Katten var en ungkatt i somras och är en hane. Han har blivit matad av en kvinna sen i somras men nu är alltså planen att fånga in katten och placera honom i ett hem.

Katten finns i Luleå.

Mer information än så har jag inte fått för tillfället.

Är det någon som kan tänka sig att ta emot en katt?

Nordann
1

Du kan kolla med Kattakuten www.kattinorr.se

Hawknestgrove
0

Putt för den lille!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Sidentass
0

putt!!

spiritedaway
0

#1 Jo jag skrev till dom eftersom tjejen som kontaktade mig sa att kattjouren skulle fånga in katten. Så jag var lite förvirrad.

Om jag fattat rätt så har kattakuten kontaktat Ann-Sofie och hon skulle försöka fånga in katten. Och då kontaktade Ann-Sofie mig. Något sådant i alla fall.

Så kattakuten är inblandad redan.

Hawknestgrove
0

Då håller vi tummanrna

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Nordann
0

Har kvinnan som matat polisanmält upphittandet?       Om hon gör det nu i efterhand måste hon tala om när hon först såg katten så kan polisen,om alla har en väldig tur,matcha mot en efterlysning.

Det vore bra om kvinnan som matat katten sätter upp lappar i området och gärna annonserar också,helst med bild förstås.

Jag kan tyvärr inte ta in någon fler katt just nu,har redan en upphittad hankatt här som jag söker efter ägaren till.Det var faktiskt riktigt nära idag,en saknad katt med flera kännetecken lika men det var ändå inte rätt katt.Några vita strån på precis rätt ställe OCH samma huggtand lite avslagen med men men..otrolig otur.

spiritedaway
0

#6 Jag vet inte. Jag kan försöka kolla upp det där med hon som kontaktade mig.

Nordann
0

Har katten fått komma in?

Jag kan tyvärr inte ta in någon extra katt nu heller för den svarta hankatten är kvar än,flera har hört av sig men ännu inte ägaren.

spiritedaway
0

Jag vet inte. Hon har inte kontaktat mig någon fler gång. Jag hoppas verkligen dom har fått in katten, det är riktigt kallt ute nu.