Kastrierad underbar fin kathane
Försöker att hitta ett nytt hem till min underbara fina katt.
Han är långhårig, svartsmoke
Men han är just nu rakad, pga att jag sålde honom tidigare till en tjej. Och i böjan av okober så såg min mamma han i tidningen.
Då hade denna kvinna baa släppt ut honom för att hn inte trives hos hon.
Så hon hade altå bara släppt ut honom och sen bara låtit han vara i 2 månder.
Tur så hittade en privatperson honom och satt in en annons i tidningen och min mamma såg den.
Så nu är han alltså klippt och han ha gått ner 2,5 kg.
Jag kan inte ha kvar honom pga visad överkänslighet mot katter och även har jag det just n svårt ekonomiskt.
Han gillar inte att bli buren.
Han sover i sängen med mig eller hos min dotter.
Han äter rc och även mjukmat, han har aldrig haft några problem, han blir 3 år i april.
Åh lille fine killen! Prova att sätta ut en seriös annons på Blocket. Skriv kontrkat, så slipper du råka ut för detta igen! HAr du kort på katten? Det är ett måste.
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
hej jo jag har kort på honom.
både hur han såg ut före och även nu när han är klippt.
Tänkte kolla runt först för att se om jag hittar någon som vill köpa honom innan jag sätter ut en annons igen.
Tack för tipset på kontrakt.
har iaf lärt mig nu att det är ett måste.

Så otroligt vacker liten gubbe!
Han liknar lite min Ludde (som finns i fotoalbummet) Han fick vi också snagga för tovorna hade tagit över hans kropp helt!
----------------------------------------------------------------------
Kattassen/- medarbetare på Hittekatter.ifokus och Katter.ifokus
jättefin katt
prova igen med Blocket, samt lokaltidningarna, jättevacker katt du har, samt ett ordentligt kontrakt, där det tydligt framgår att kontakta er, om köparen inte kan ha honom kvar, olika katthem brukar också ha omplaceringssidor, vet inte vad för katthem som finns uppe hos er. Lycka till
Maggan47

otroligt vacker! Må så vara att han ser ut som en konstig pudel för tillfället ;) men det räcker ju med att man ser bilderna på hur han kommer se ut sen igen för att man ska bli förälskad. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
ja lycka till med en sån fin kille!
tack, jo han är vacker min fina pojke.
tack jo ett ordentiligt kontrakt ska det vara, att dom måste kontakta mig om det skulle vara något.
jo han ser faktikst ut som en pudel för han fick jätte höga ben också efter rakningen.
kattasan: jo han var lite lik eran ludde

Hade kvinnan som du sålde honom till dumpat honom eller hade han rymt? Hon borde ha en åthutning om hon bara kastat ut honom :(
Först så sa hon att hon hade släppt ut honom för att han verkade trivas bättre ute och att han inte trvides alls hos henne. hon sa att hon hade sett honom i hennes kvarter och att han verkade ha det bättre ute och att han inte ville komma när hon lockade på han.
Sen efter 2 veckor så ändrade hon sig och sa att han hade rymt när hon hade ett fönster öppet och att hon hade sökt honom och satt ut lappar med mm.
Men eftersom dom som hade hittat honom bara bodde ett kvarter bort och inte hae sett några lappar så hade hon garanterat inte gjort det.
så jag tror nog på det första som hon sa, att hon hade släppt ut honom bara efer 2 veckor nä hon hade haft honom och sedan så sket hon helt i han.
Först¨r inte varför hon inte ens örde av sig till mig så hade jag kunnat hämta honom så hade adlrig detta hänt ens.

usch. vilket ***** sätt!
Putt för den fina kissen
Morr, att mina katter ej accepterar vuxen katt.. Är så svag för smoke o dessutom blå..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag har samma problem. Därför bor lilla Mee i husvagn om näterna
puff
pff

puttar jag med.
ny putt för lilla kissen!
han kan tas till stockholm
putt för lille vännen!