Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettsajten-medlemmarna
Läst 394 ggr
Engla
0

Var finns gubbarna?

Kanske bara hos mig som vissa av iFokus "gubbarna" saknas… Dvs uttryckssymbolerna. T.ex så finns inte den arga gubben kvar. Vad har hänt, Lena?

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

gejsa
0

hos mig finns dom iaf Flört

Jenna-Gun
0

Här oxåGlad

Lena
0

Här ligger de kvar vad jag kan se. Kan det ha varit någon tillfällig bugg i farten kanske? Eller är det kanske färre gubbar i rutan nu? Nu blev jag osäker!

SkrikandesLedsen dessa surpuppor hittade jag. Fans det fler argsinta förut?

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

gejsa
0

Klistra in känsla:

Cool

Gråter

Generad

Fot

Ledsen

Oskyldig

Kyss

Skrattande

Penga

Hemlis

Glad

Förvånad

{$lang_emotions_tongue-out}

Fundersam

Flört

Skrikandes

Nej det är alla som alltid funnits.

Engla
0

Det här var ju himla skumt. Nu sitter jag inte hemma vid datorn, men här finns alla, men hemma finns drygt bara hälften!Skrikandes

Engla
0

Äsch, jag blir tokig på datorer…Förvånad

Lena
0

#5 Vad underligt! Har du en möjligen en annan webbläsare? Goszilla Firefox kan ibland ha vissa begränsningar.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Jag har haft samma hela tiden, men så bara för någon dag sedan, efter det att min presentation och allt försvann så började detta strula. Sucka.

Lena
0

#8 Det där att presentationen försvann berodde på en justering som gjordes i Ifokusnätverket. De Min Sida som var öppna just då försvann texten på. Det var inte meningen att så skulle de och Ifokuskillarna ber om ursäkt.

Undrar vad som hände med dina gubbar?

//Lena