Tar en liten, liten paus med Tradera nu.
känner att både Puma och jag behöver landa lite och kolla vad vi har, eventuellt byta ut lite bilder och texter och bilder. det går lite för runt just nu. HAr haft så mycket i huvet nu sist, så jag glömde totalt av sambons trötta privatgiro med både bilskatt och telefon…. JAja, jag vet, inte mitt ansvar….Är ju själv så bortskämd med att allt mitt går med autogiro. Så jag gör så här, det som är nu, det låter jag gå ut och så väntar jag tills det blir helt tomt, då sätter jag igång igen. Troligen kommer det inte ens märkas i det stora hela, men vad som blir lite avstanning är ju i just KKSdelen, med skyltar och leksaker. Med andra ord, alldeles utmärkt tillfälle för er som tillverkar, att skicka oss nytt!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
är så glad för alla min Tradera saker, har varit ett välkommet avbrott när man är hemma jämt, att hämta ut grejor, och även kolla vad som finns, men förstår er paus, det behöver ni
Maggan47
ja, tänker på Puma, hon jpobar ju dessutom, så det kan behövas. Ok, som sagt, det kommer kanske inte märkas så mycket,förutom just på KKSsidan. Vill få en chans att göra mig av med de saker som jag har på Magasinet i form av tyger och sånt. OCh kankse få tid att göra nya krypin.
ja, tänker på Puma, hon jobbar ju dessutom, så det kan behövas. Ok, som sagt, det kommer kanske inte märkas så mycket,förutom just på KKSsidan. Vill få en chans att göra mig av med de saker som jag har på Magasinet i form av tyger och sånt. OCh kankse få tid att göra nya krypin.
Bra att du och Puma tar paus. det behöver ni göra. Själv har jag tagit paus i 8 veckor med stickandet, men ska försöka börja sticka långhåriga kattungar igen så småningom..Nu när jag känner mig piggare…
Så ta det lugnt båda två,,,
" En smula nyfikenhet håller oss unga"
"Hjärtat är lyckligast - när det slår för andra"

Ta ni lite jullov; det är ändå dåliga tider på Tradera nu.
Måste dock berätta att punkbläckfiskarna är en stor favorit här hemma. Lilla rör-Adelle är helt såld… 
JA det är inte det, att det är slött på Tradera, det är jag som känner, att jag måste få lite organisation på det hela och få väck det som är nu.
#5 Kul att pussy Punkare uppskattas;) det är ju min egen lilla skapelse efter punkbollen;)
//Pia
hum… har väl inte ens nån ute nu…..
Skulle inte du ta paus Gunilla ha ha.
//Pia

-> Kastrera och id-märk <- \>^..^< CatCrazyLady
jo. jag fick hejda mig i sista stund.Ska göra om beskrivningarna, dvs jag får göra helt nya mappar hos mig med allt i. Så nu läggger jag liksom bara ut sånt som är färdigt hos mig. Har bla a köpt på mig en massa paljetter, som jag tänkte lägga ut. OCh jag har ju kragar och mynta, som liksom är dött kapital om det ligger.
Mynta behöver jag framöver. Har ca 100 myntamöss som ska stoppas och sys ihop här hemma.
//Pia

Gunilla dina väskor då skulle det inte paljeter på dem?
Kommer fler väskor från mig efter jul!
Har den stora turen att få bo med en hittekatt!Tungan ute
Utan djur är livet inge kul!Glad
Oj1 räcker en påse elelr behöver du 2?
Monsi, har köpt MASSOR!
bra fråga Gunilla ha ha.
//Pia
Ok, jag går ut och packar ihop två påsar till dig då. Du kan ju spela FOLKLÅR under tiden

#7 uppskattas är nog inte ordet; det är Stooor kärlek. =)
"Inte utan min punkbläckfisk" skulle hon nog säga om hon kunde

tycker du gör superrätt som tar en julpaus… ska försöka få ihop lite bäddar och katter åt dig under julen… kanske ska sätta gästerna med stickor och symaskin…haha…
Alla djur behöver någon som bryr sig!
ja jag känner att jag bara måste. Få undan allt som simmar omkring här hemma. jag hatar stök