Hittekatter iFokus

Hittekatter

Etikettövrigt-kattrelaterat
Läst 2634 ggr
Engla
0

Kan någon hjälpa...?

Kan någon hjälpa denna vackra katt? http://www.blocket.se/vi/10516113.htm?ca=22_s

Hittade annonsen på Blocket och skrev till tjejen som hade satt ut annonsen. Hon jobbar för KKS, men det finns tydligen inget stödhem ledigt. Jag tipsade henne om att kontakta Katthemmet Kompis, men vet inte hur det har gått. Stackars katt! Gråter

/Änglakatterna - medarbetare på Hittekatter och på Katthemmet Kompis

Lena
0

Oj så fin han är. Påminner om Oscar som gick en så tragisk trafikdöd till mötes. En sådan fin kisse borde väl kunna få sig ett hem tycker man.

//Lena

//Lena - medarbetare Hittekatter iFokus samt Katter iFokus
"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

Engla
0

Man känner sig så otroligt maktlös när man inte kan göra något. Har resan fullt här hemma, men rekommenderade ändå henne till Katthemmet Kompis.

SmillasMatte
0

Men vad söt han är lillpojken. Jag blir så ledsen när jag ser dessa hemlösa katter. Mitt hjärta brister. Man vet ju aldrig om dom får bra hem, ens ens ett hem överhuvudtaget Gråter

Jag hoppas verkligen att han får komma in till ett bra hem. Så söt han är. Titta så han drar upp tassen. Lille hjärtat.

Engla: Du kan inte lägga ut länken på kattforumet?

Engla
0

SmillasMatte: Får man göra det utan att be om tillstånd…???

Lena
0

#4 Att länka till olika forum brukar inte vara några problem.

//Lena

"Ett liv utan katt är inget liv alls. Låt katter leva utan att bli flera - kastrera mera!"

[helenal]
0

men sophie__doos eller vad hon heter på katter.ifokus kan ju tänka sig att vara stödhem.

[helenal]
0

sophia_doos finns även på hittekatter:)

Engla
0

Jag ska kontakta henne! Flört

Lena
0

#6 Så fint om det löser sig! :)

//Lena

Engla
0

Ja, det hade varit kanon! Tycker så synd om den stackarn som går ute i blåsten och regnet. Gråter

Faxlin
0

Tuffe liten då. Man önskar man kunde hjälpa alla.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Engla
0

Fortfarande inget napp för sötnosen! Gråter

Engla
0

Lena: Hur hittar jag direktlänken till denna sidan…? Om man ska lägga ut den på andra forum.